English

شرکت کشت و صنعت مغان وارد بازار سهام می‌شود

ایرنا - مدیرعامل شرکت کشت و صنعت و دامپروری مغان اعلام کرد: به زودی ۱۰ درصد از سهام مجتمع تولیدی کشت و صنعت و دامپروری مغان در بازار بورس عرضه شده و این شرکت به طور رسمی وارد بازار سهام می‌شود.

شرکت کشت و صنعت مغان وارد بازار سهام می‌شود
به گزارش خبرگزاری موج اردبیل

، صمد بهزاد گفت: عرضه سهام این شرکت در بورس از حدود چهار ماه پیش از طریق دولت، شرکت شهرک‌های کشاورزی و سازمان خصوصی سازی در حال پیگیری بود و هفته گذشته طی جلسه‌ای با مسئولین سازمان خصوصی سازی، پیشنهاد عرضه ۱۰ درصد سهام شرکت کشت و صنعت و دامپروری مغان در فرابورس و بازار سرمایه مطرح شده و مورد تایید قرار گرفت.

وی با اشاره به آغاز روند واگذاری سهام این شرکت در بورس طی روزهای آینده، این تصمیم را اقدامی مثبت برای احیای این شرکت توصیف کرد و افزود: عرضه سهام یک شرکت در فرابورس، منابع پایدار و بدون هزینه‌ای برای شرکت ایجاد کرده و این مجتمع عظیم اقتصادی را معاف از مالیات خواهد کرد.

مدیرعامل شرکت کشت و صنعت و دامپروری مغان شفافیت مالی را از دیگر مزایای این تصمیم عنوان و اضافه کرد: علاوه بر این، با عرضه سهام این شرکت در بورس، امکان توسعه و سرمایه گذاری در این بنگاه اقتصادی فراهم شده و تحول بزرگی در این مجتمع عظیم مالی رقم خواهد زد.

وی رونق اقتصادی منطقه مغان را از دیگر پیامدهای مثبت عرضه سهام شرکت کشت و صنعت و دامپروری مغان در بورس ذکر کرد و ادامه داد: حضور یک شرکت در بازار سرمایه و فرابورس نشانگر اعتبار بالای آن است.

بهزاد اظهار کرد: به واسطه عرضه ۱۰ درصد سهام شرکت در بازار سرمایه، نقدینگی کافی و زیادی به شرکت تزریق خواهد شد و با تکمیل خطوط تولیدی، اشتغال مولد و پایدار در این مجتمع اقتصادی محقق شده و فعالیت‌های جدیدی در آن آغاز خواهد شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه