English

قائم مقام کمیته امداد استان اردبیل :

کمیته امداد اردبیل برای جشن نیکوکاری و ضیافت رمضان آماده است

قائم مقام کمیته امداد استان اردبیل گفت: به دلیل تلاقی ماه مبارک رمضان و جشن نیکوکاری، آماده برگزاری این جشن‌ها در استان اردبیل هستیم تا بخشی از مشکلات نیازمندان برطرف شود.

کمیته امداد اردبیل برای جشن نیکوکاری و ضیافت رمضان آماده است
به گزارش خبرگزاری موج اردبیل

، فرشید موفق اظهار کرد: اسفندماه امسال با توجه به فرا رسیدن ماه مبارک رمضان و برگزاری جشن نیکوکاری، دارای اهمیت بسیاری است که باید این جشن‌ها باشکوه‌تر از سال‌های گذشته برگزار شود.

وی تصریح کرد: همزمان با سراسر کشور، در ۱۴ اسفندماه شاهد برگزاری جشن نیکوکاری خواهیم بود که از هم اکنون تمهیدات لازم به کار گرفته شده است.

قائم مقام کمیته امداد استان اردبیل گفت: ضیافت رمضان نیز پس از جشن نیکوکاری شروع خواهد شد که باید در این زمینه برنامه‌ریزی‌های لازم برای مایحتاج خانواده‌های تحت حمایت به کار گرفته شود.

موفق افزود: امسال برای جمع‌آوری کمک‌های نقدی و کالایی مردم نوع‌دوست و نیکوکار استان اردبیل همچون دوره‌های پیشین پایگاه‌های ثابت و سیار در نظر گرفته شده است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: مراکز نیکوکاری آماده دریافت کمک‌های مردمی هستند تا در اسرع وقت به دست اقشار آسیب‌پذیر برسانند.

قائم مقام کمیته امداد استان اردبیل بیان کرد: با تمهیدات و برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته امیدواریم شاهد برگزاری مناسب و باشکوه جشن نیکوکاری و ضیافت رمضان در استان اردبیل باشیم تا بخش مهمی از مشکلات محرومان جامعه برطرف شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه