English

استاندار اردبیل:

مایحتاج مردم برای ماه رمضان و عید نوروز تامین شد

استاندار اردبیل گفت: اقلام مورد نیاز مردم این استان برای ماه مبارک رمضان و عید نوروز پیش‌بینی و تهیه شده و دستگاه‌های اجرایی مرتبط باید اقدامات و برنامه‌ریزی‌های انجام‌یافته را به‌ صورت جدی پیگیری کنند.

مایحتاج مردم برای ماه رمضان و عید نوروز تامین شد
به گزارش خبرگزاری موج اردبیل

، سیدحامد عاملی روز دوشنبه در نشست ستاد تنظیم بازار استان افزود:میوه‌های تامین‌ شده برای شب عید طی روزهای آینده در مکان‌های مشخص در استان با قیمت مصوب توزیع خواهد شد.

وی اظهار کرد: در روزهای اخیر نمایشگاه بهاره با هدف عرضه مایحتاج مردم به‌ مناسبت ماه مبارک رمضان و عید نوروز در نمایشگاه بین‌المللی اردبیل دایر شده است تا دستگاه‌های متولی اقلام را بدون محدودیت‌ در نمایشگاه به مردم عرضه کنند.

وی ادامه داد: گرانی کالاهای اساسی و مصرفی منجر به تحمل فشار قابل توجهی برای مردم شده است و مسئولان اجرایی و نظارتی استان باید اقدامات و بررسی‌های شبانه‌روزی داشته باشند تا مردم گرفتار گران‌فروشی و سودجویی افراد متخلف نشوند.

استاندار اردبیل گفت: مرحله جدید ارائه اقلام کالابرگ به عموم مردم به‌زودی آغاز خواهد شد ، اقدامات لازم در دستور کار بوده و باید اجرای طرح در فروشگاه‌های منتخب و معتبر استان به‌ شکل کامل و جامع تببین و از سودجویی و اقدامات غیرقانونی پیشگیری و در صورت سودجویی برخورد شود.

عاملی با اشاره به آغاز خرید سیب‌زمینی از کشاورزان بیان کرد: در سطح کشور وضعیت خاصی در حوزه خرید سیب‌زمینی پیش آمده است و دستگاه متولی استان اردبیل مکلف بوده بنابر اولویت اصلی، در راستای حمایت از کشاورزان خرده‌پا، طی هفته جاری پنج هزار تن سیب‌زمینی به نرخ توافقی خریداری کند و در ادامه روند خرید سیب‌زمینی روال عادی‌تری پیدا خواهد کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه