English

معاون پیشگیری از جرم دادسرای عمومی و انقلاب خبر داد:

شناسایی و دستگیری دلال و واسطه فروش قراردادهای واهی زمین در اردبیل

معاون پیشگیری از جرم دادسرای عمومی و انقلاب اردبیل از شناسایی و دستگیری دلال و واسطه فروش قراردادهای واهی زمین در اردبیل خبر داد.

شناسایی و دستگیری دلال و واسطه فروش قراردادهای واهی زمین در اردبیل
به گزارش خبرگزاری موج اردبیل

به نقل از مرکز رسانه دادستانی اردبیل، مرتضی طاهری فرد با اعلام این خبر افزود: در اجرای دستور ابلاغی دادستان مرکز استان مبنی بر شناسایی و پلمپ تمامی دفاتر مشاورین املاک غیرمجاز و متخلف، یکی از عوامل اصلی فروش قرارداد به نام تعاونی‌های مسکن واهی و زمین‌هایی که وجود خارجی ندارد، شناسایی، دستگیر و روانه زندان شد.

وی گفت: از نامبرده ۴۰۰ فقره قرارداد سهم مالک واهی که در دست فروش به مردم بود، کشف شده است

روز گذشته هم یکی از عوامل اصلی جریان فسادزای حوزه زمین و مسکن اردبیل که با اعمال مجرمانه متعدد مانند فروش قرارداد سهام زمین شرکت‌های تعاونی واهی و منحل شده و زمین‌هایی که وجود خارجی ندارد یا فروش یک زمین به نفرات مختلف، موجب گرفتاری شهروندان زیادی شده بود، شناسایی، دستگیر و روانه زندان شد.

به گفته حسین سالاری معاون دادستان مرکز استان اردبیل، در بازرسی از بنگاه املاک وی، تعداد زیادی اوراق عادی و رسمی جعلی، اسناد و مدارک مالکیت جعلی مربوط به ادارات دولتی و مدارک مرتبط با برخی از تعاونی‌های مسکن کشف شده است.

معاون دادستان مرکز استان اردبیل تاکید کرد: عملیات برخورد با مشاورین املاک متخلف در اردبیل تحت نظر دادستانی با جدیت آغاز شده و ظرف چند روز آتی تمامی دفاتر غیرمجاز پلمب خواهد شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه