English

آغاز ورزش صبحگاهی در سه بوستان بانوان قم

مسئوول امور بانوان شهرداری قم از آغاز ورزش صبحگاهی در سه بوستان بانوان قم خبر داد و گفت: طرح ورزش صبحگاهی ویژه بانوان امروز از بوستان پروانه آغاز شد و امیدواریم در سایر بوستانها نیز این طرح را اجرا کنیم.

آغاز ورزش صبحگاهی در سه بوستان بانوان قم
به گزارش خبرگزاری موج قم، زهرا کرمانی در مراسم آغاز ورزش صبحگاهی در بوستان پروانه در پردیسان با اشاره به اهمیت و جایگاه زنان در جامعه اظهار داشت: امروز باید توجه‌ای ویژه به جایگاه زنان در جامعه و خانواده داشت و برای سلامت و شادی و نشاط آنها تلاش کنیم.

وی از تشکیل واحد امور بانوان در شهرداری قم خبر داد و افزود: بیش از یک سال است که با شکل گیری این نگاه و توجه ویژه به زنان اقدام کرده و در این راستا برنامه‌های زیادی در دو حوزه دنبال میشود.
مسئوول امور بانوان شهرداری بخش نخست برنامه های خود را منوط به  کارمندان بانو مشغول به کار در شهرداری دانست و بیان کرد: بخشی از برنامه‌ها مربوط به پیگیری مطالبات بانوان شاغل در شهرداری بوده و بخشی نیز مربوط به بانوان و دختران کارمندان شهرداری است که برای آنها در حوزه فرهنگی و اوقات فراغت و ورزش برنامه ریزی می شود.
وی بخش دوم برنامه‌های شهرداری در حوزه بانوان را توجه به بانوان شهر عنوان کرد و گفت: با توجه به تشکیل کمیسیون زنان و خانواده در شورای اسلامی شهر قم برنامه ریزی‌های کلان برای زنان را در کمیسیون در پیش داریم که با توجه به فعالیت رئیس کمیسیون زنان و خانواده تصمیمات بزرگی در این حوزه گرفته می‌شود.
کرمانی ورزش بانوان را یکی از اولویت‌های حوزه بانوان اعلام و تصریح کرد: هر خانواده بر پایه بانوان و مادر خانواده می‌چرخد و در فرهنگ پذیری و نشاط و مدیریت خانواده باید نگاه به سمت شادی و نشاط و همچنین سلامت زنان باشد زیرا زنان تزریق کنند مسائل فرهنگی و سلامت به خانواده هستند.
وی ادامه داد: اجرای ورزش صبحگاهی ویژه بانوان با همکاری سازمان پارک‌‌ها و فضای سبز شهرداری،‌‌سازمان فرهنگی اجتماعی شهرداری قم،‌ مسئول ورزش بسیج سپاه علی بن ابیطالب و اداره کل ورزش و جوانان آغاز شده و بعد از بازدیدهای متعدد بوستان‌های بانوان برای اجرای این طرح انتخاب و در سه بوستان به صورت پایلوت این طرح آغاز شد.
 مسئوول امور بانوان شهرداری از آغاز ورزش صبحگاهی در بوستان پروانه خبر داد و خاطرنشان کرد: طرح ورزش صبحگاهی ویژه بانوان امروز از بوستان پروانه آغاز شد و امیدواریم در سایر بوستانها نیز این طرح را اجرا کنیم.
وی در پایان به مسئله توانمند سازی بانوان و حوزه اشتغال بانوان نیز توجه و تاکید کرد: در این حوزه نیز به صورت جدی ورود کرده و امیدواریم به زودی شاهد اتفاقات خوبی در این حوزه و در شهر قم باشیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه