English

قائم مقام کمیته امداد امام‌(ره) کشور:

نقش کمیته امداد در تحقق عدالت اجتماعی

قائم مقام کمیته امداد امام‌(ره) کشور گفت: کوچکترین حرکتی که برای برآورده‌کردن نیاز یک نیازمند و فرد ضعیف انجام می‌شود در حقیقت قدم بلندی برای دست‌یافتن به تحقق عدالت در جامعه اسلامی و تکمیل زمینه‌سازی حکومت الهی امام معصوم‌(ع) است.

نقش کمیته امداد در تحقق عدالت اجتماعی

به گزارش خبرگزاری موج قم، قائم مقام کمیته امداد امام‌ خمینی(ره) کشور در آیین تکریم و معارفه مدیرکل کمیته امداد امام خمینی قم، اظهار داشت: شرط ماندگاری انقلاب اسلامی و صحت و سلامتی حرکت انقلاب، خدمت به محرومان است.

مصطفی خاکسار قهرودی افزود: آنچه امام بزرگوار و رهبر حکیم و فرزانه انقلاب از نخستین روز انقلاب بر خدمت به محرومان همواره تاکید و پافشاری کرده‌اند نشان از این دارد که کمک و یاری رساندن به محرومان در ذات انقلاب نهفته است.

وی گفت: کمیته امداد اگر امروز خدمت کردن به محرومان را از افتخارهای خود می‌داند و کار ماندگار خیران همیشه مورد سپاس است، به این خاطر است که این حرکت و رفتار، حکایت از عمق باور و تربیت دینی و اعتقاد به نظام اسلامی این افراد دارد.

وی خاطرنشان کرد: این حرکت می‌تواند نظام را به تحقق هدف والای عدالت اجتماعی نزدیک کند.

خاکسار اظهار کرد: کوچکترین حرکتی که برای برآورده‌کردن نیاز یک نیازمند و فرد ضعیف انجام می‌شود در حقیقت قدم بلندی برای دست‌یافتن به تحقق عدالت در جامعه اسلامی و تکمیل زمینه‌سازی حکومت الهی امام معصوم‌(ع) است.

وی ادامه داد: از این جهت کار خیر دارای ارزش فراوان است، علاوه بر بهره‌مندی از فایده‌های معنوی و شخصی، برخورداری از فواید اجتماعی و عظیم دینی است که ما را در مسیر تحقق تکلیف دینی قرار می‌دهد.

خاکسار تاکید کرد: در جامعه اسلامی هیچ فرد و یا بخشی را نمی‌توان فارغ از این مسئولیت تصور کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه