English

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی قم تاکید کرد؛

لزوم فراهم شدن زمینه برگزاری راهپیمایی باشکوه ۱۳ آبان در قم

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی قم گفت: سال قبل راهپیمایی ۱۳ آبان تاریخی و حماسی رقم خورد، امسال نیز باید بستر لازم برای حضور جوانان انقلابی، دانش‌آموزان، دانشجویان و طلبه‌های حوزه‌های علمیه در کنار حرکت مردمی فراهم شود.

لزوم فراهم شدن زمینه برگزاری راهپیمایی باشکوه ۱۳ آبان در قم

به گزارش خبرگزاری موج قم، حجت‌الاسلام محمدحسن ذاکری در جلسه هماهنگی و برنامه‌ریزی مراسم بزرگداشت روز ملی مبارزه با استکبار جهانی در سالن جلسه‌های اداره‌کل آموزش‌وپرورش قم اظهار داشت: سال گذشته راهپیمایی ۱۳ آبان در قم، به لحاظ حجم شرکت کنندگان در کشور بی‌نظیر بود.

وی خاطرنشان کرد: پیامی که می‌خواهیم از راهپیمایی در قم، به جهان مخابره کنیم، تاثیرگذار است و نیاز دارد که با فکر و اندیشه و همفکری، اقدام بسیار مناسبی صورت گیرد.

وی استفاده از ابتکارها و خلاقیت‌های جوانان انقلابی را مهم ارزیابی کرد و گفت: یکی از نکته‌هایی که در راهپیمایی سال قبل مورد قدردانی و توجه قرار گرفت این بود که مراسم ۱۳ آبان توسط دانش‌آموزان اداره می‌شد.

ذاکری اضافه کرد: مشارکت دانش‌آموزان در برنامه‌ریزی برای برگزاری مراسم ۱۳ آبان در کشور منحصر به فرد بود، امیدواریم امسال نیز با یک تدبیر هوشمندانه، زمینه یک راهپیمایی باشکوه و الگوساز پدید آید.

وی بیان داشت: ما فتنه سال گذشته را پشت سرگذاشتیم، امسال دشمن برغم تلاشی که کرد، نتوانست حرکتی را ایجاد کند، اما دست‌بردار نیست و در این جنگ ترکیبی به‌ویژه جوانان و نوجوانان در معرض خطر هستند.

وی با اشاره به بمباران چند جانبه‌ رسانه‌های صهیونیستی و جنگ شناختی که در جریان است گفت: برای ایجاد یک فضای مناسب جهت حضور باشکوه در راهپیمایی ۱۳ آبان‌ماه و مقابله با تبلیغات سوء‌دشمن وظیفه سنگینی برعهده داریم.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی قم در ادامه تاکید کرد: ما باید از هفته آینده سلسله برنامه‌هایی را آغاز کنیم که در مجموع این آمادگی را ایجاد کند و شاهد یک ۱۳ آبان به یادماندنی دیگری در قم باشیم.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه