English

۲۶ متخصص جدید به جامعه سلامت قم اضافه شدند

در راستای خدمات رسانی هر چه بیشتر به همشهریان، 26 پزشک متخصص جدید به جامعه سلامت استان اضافه شدند.

26 متخصص جدید به جامعه سلامت قم اضافه شدند

، مهدی مصری در نشست صمیمی با متخصصین بدوخدمت دانشگاه که با حضور معاونین درمان و توسعه مدیریت و منابع در سالن امام علی(ع) ستاد برگزار شد، بر لزوم اولویت قراردادن مطالبات پرسنل و پزشکان تاکید کرد و گفت: پرداخت معوقات مجموعه دانشگاه از طرق مختلف من جمله دریافت بدهی بیمه‌ها با جدیت دنبال می‌شود.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم نوسازی تجهیزات پزشکی را گامی در راستای ایجاد رضایتمندی بیشتر همشهریان برشمرد و گفت: انجام این مهم اقدامی مهم است که به منظور کیفیت بخشی بیشتر در ارائه خدمات و همچنین توسعه و بهبود هرچه بیشتر زیرساخت‌های حوزه سلامت استان است.

وی با تاکید بر هم‌اندیشی و هم‌افزایی همگانی مسئولان و مدیران حوزه سلامت استان در تسریع در ایجاد زیرساخت‌های مورد نیاز اظهار داشت: اضافه کردن 750 تخت بیمارستانی و همچنین اضافه شدن رشته‌های جدید در آینده نزدیک از جمله برنامه‌های مهم دانشگاه علوم پزشکی قم هستند که در راستای بهبود وضعیت کنونی ارائه خدمات کمی و کیفی به همشهریانی عزیز در دستور کار قرار دارد.

مجید محبی معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی قم نیز در این جلسه با بیان اینکه تمام سعی و توان مدیریتی مسئولان مدیران و همچنین روسای مراکز آموزشی درمانی تسهیل خدمات‌رسانی جامعه سلامت استان به مردم است، متخصصین بدوخدمت دانشگاه را مورد توجه قرار داد و گفت: انتظارات شما عزیزان را با متناسب با شرایط مالی و اعتبارات دانشگاه به گوش جان شنیده و سعی در رفع‌ها آن هستیم.

 پوررضا معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه نیز دراین نشست، مطالبات دانشگاه از بیمه‌ها را مورد توجه قرار داد و گفت: مطالبات دانشگاه از بیمه ها 400 میلیارد تومان است و درصورت پرداخت به موقع این مطالبات، معوقات جامعه سلامت به موقع پرداخت می‌شود.

گفتنی است در این نشست متخصصین بدوخدمت با بیان انتظارات و مسائل خود، به ارائه نظرات و دیدگاه‌های مراکز آموزشی درمانی مربوطه پرداختند.

شایان ذکر است 26 پزشک متخصص در رشته های نوروسرجری، جراحی قلب،ارتوپدی، رادیولوژی،رادیوانکولوژی، پرشکی هسته ای، زنان، پاتولوژی، روانپزشکی، اورولوژی و گوش و حلق و بینی به مجموعه درمانی استان قم اضافه شدند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه