English

پروژه های عمرانی دانشگاه علوم پزشکی قم افتتاح شد

همزمان با هفته سلامت، چهار پروژه عمرانی دانشگاه علوم پزشکی قم به بهره برداری رسید.

پروژه های عمرانی دانشگاه علوم پزشکی قم افتتاح شد
به گزارش خبرگزاری موج استان قم

، این پروژه ها شامل احداث زیست پزشک قلعه چم، احداث خانه بهداشت الویرآباد، احداث خانه بهداشت ملک قلعه و احداث زیست پزشک روستای جنت آباد قم است که با اعتباری بالغ بر 80 میلیارد ریال افتتاح و به بهره برداری رسید.

مهدی مصری رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم در آیین افتتاح این پروژه ها گفت: توجه به سلامت مردم همواره مورد تاکید است و احداث پروژه های عمرانی در مناطق روستایی نشان دهنده توجه جدی متولیان بهداشت و درمان به سلامت مردم روستایی است.

وی گفت: سلامت حق است و باید همگان در راستای ایجاد سلامت پایدار بکوشیم و دستگاه ها در راستای مسئولیت پذیری اجتماعی که دارند باید نقش خود را در حوزه سلامت ایفا کنند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم به اهمیت توجه به بهداشت روان جامعه اشاره کرد و گفت: توجه به بهداشت روان جامعه از اهمیت بسزایی برخوردار است و نباید این نوع بهداشت خدشه دار شود.

مصری به اجرای طرح سلامت خانواده اشاره کرد و گفت: طرح سلامت خانواده توجه جدی به ارتقا شاخص های سلامت داشته و در راستای پیشگیری و مراقبت اهتمام خواهد داشت.

وی با اشاره به فعالیت شبکه بهداشت و درمان شهرستان جعفرآباد گفت: با تلاش ها و پیگیری های صورت گرفته تا شهریورماه شبکه بهداشت و درمان جعفرآباد مستقل شده که می تواند نقش موثری در توسعه خدمات داشته باشد.

ذبیح اله عبداللهی فرماندار جعفرآباد نیز در این مراسم ضمن قدردانی به منظور راه اندازی پروژه های عمرانی بهداشت و درمان در این شهرستان بر توسعه خدمات بهداشتی و درمانی تاکید کرد.

اصغری معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی قم نیز در این آیین گفت: یکی از خدمات مراکز روستایی کنترل فشار خون و دیابت بود که در راستای سلامت و خودمراقبتی روستائیان نقش موثری داشت.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه