English

وزیر راه و شهرسازی:

سایت زیتون با ظرفیت ۵ هزار واحد مسکونی با محوریت بنیاد مسکن درحال ساخت است

وزیر راه و شهرسازی گفت: سایت زیتون با ظرفیت 5 هزار واحد مسکونی با محوریت بنیاد مسکن درحال ساخت است.

سایت زیتون با ظرفیت ۵ هزار واحد مسکونی با محوریت بنیاد مسکن درحال ساخت است
به گزارش خبرگزاری موج استان قم

، مهرداد بذرپاش وزیر راه و شهرسازی در حاشیه بازدید رئیس جمهور از سایت ۵۶۰ هکتاری نهضت مسکن ملی اظهار کرد: در کل کشور دو میلیون و ۵۶۰ هزار پروژه نهضت ملی در قالب‌های شهری، روستایی و بافت فرسوده در حال انجام است که از این تعداد ۷۱ هزار پروژه اعم از روستایی، شهری و بافت فرسوده به استان قم اختصاص دارد.

وی با اشاره به سرعت خوب پروژه های مسکن ملی در استان قم افزود: تا به امروز بیش از ۳۷۰۰ واحد مسکونی و ۳۵۰۰ قطعه زمین در قالب های مختلف تقدیم متقاضیان در استان قم شده است.

وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه سایت زیتون با ظرفیت 5 هزار واحد مسکونی با محوریت بنیاد مسکن درحال ساخت است، گفت: در نقاط مختلف استان پروژه‌های ساخت مسکن با جدیت درحال دنبال شدن است.

بذرپاش با اشاره به اینکه سایت مسکن ۵۶۰ هکتاری با ظرفیت ۳۰ هزار واحد در حال ساخت است، گفت: بر اساس سرانه خانواده و پیش‌بینی‌هایی که شده است بیش از ۹۰ هزار نفر در آینده در این سایت سکونت خواهند داشت و این مستلزم آماده‌سازی زیرساخت‌های لازم سکونت شهری مانند مراکز درمانی، مساجد و مراکز فرهنگی، تجاری و تفریحی و سرانه‌های مختلف خواهد بود.

وزیر راه و شهرسازی تاکید کرد: منابعی از محل مولدسازی برای تکمیل شوارع و خیابان‌های شهری، تعریض پل ورودی و خروجی در این سایت درنظر گرفته شده است.

وی با بیان اینکه در کل کشور 100 هزار هکتار زمین به اراضی مسکن ملی اختصاص یافته است، گفت: شهرک پرنیان با ظرفیت پنج هزار واحد آغاز شده و ساخت پنج هزار واحد دیگر در قنوات درحال انجام است و پنج هزار واحد به صورت خودمالکی با ارائه تسهیلات درحال انجام است و هزار قطعه زمین در پرنیان، طایقان و دیگر نقاط به مردم ارائه شده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه