English

معاون دانشجویی دانشگاه فردوسی خبر داد؛

اسکان ۱۰۰ درصدی دانشجویان دختر در خوابگاه‌های دانشگاه فردوسی مشهد

معاون فرهنگی، اجتماعی و دانشجویی دانشگاه فردوسی مشهد از اسکان 100 درصدی دانشجویان دختر نوبت روزانه در خوابگاه‌های این دانشگاه خبر داد.

اسکان 100 درصدی دانشجویان دختر در خوابگاه‌های دانشگاه فردوسی مشهد

به گزارش خبرگزاری موج، کامران داوری با بیان اینکه اسکان دانشجویان جدیدالورود دانشگاه فردوسی مشهد در خوابگاه‌ از امروز آغاز خواهد شد، عنوان کرد: ما امسال تقریبا دانشجویان دختر در نوبت روزانه را 100 درصد پوشش دادیم و دانشجویان پسر نیز تا 80 درصد پوشش داده خواهند شد.

وی افزود: ظرفیت خوابگاه‌های این دانشگاه 5000 نفر است، همچنین با توجه به ساخت خوابگاه جدید « فرهادی»، حدود 100 تا 200 نفر به ظرفیت خوابگاه‌های دانشگاه اضافه خواهد شد.

معاون فرهنگی، اجتماعی و دانشجویی دانشگاه فردوسی مشهد با بیان اینکه تعداد دانشجویان غیر بومی متقاضی خوابگاه در سال‌های مختلف نوسان دارد، اظهار کرد: خوابگاه‌هایی برای دانشجویان دختر در نوبت شبانه درنظر گرفته شده است که خارج از دانشگاه و زیر نظر بنیاد دانشگاهی است. یک خوابگاه نیز به کمک صندوق رفاه اجاره و تجهیز خواهیم کرد که امیدواریم برای نیم‌سال دوم به بهره‌برداری برسد.

داوری یادآور شد: خوابگاه با عنوان «بقا» دانشگاه فردوسی که توسط مرحوم باقرزاده ساخته شده، دارای 60 اتاق بوده و به دانشجویان متاهل اختصاص یافته است. همچنین خوابگاه‌هایی نیز از جانب بنیاد دانشگاه متاهلین را اسکان می‌دهد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه