English

ایجاد کمربند سلامت در یال ایلخچی

همزمان با هفته منابع طبیعی، اهالی یال ایلخچی همراه با مسئولین محلی به میدان آمدند وطرح بزرگ کمربند سلامت را به اجراء درآوردند.

ایجاد کمربند سلامت در یال ایلخچی

به گزارش خبرگزاری موج آذربایجان شرقی، همزمان با هفته منابع طبیعی ، اهالی یال ایلخچی  همراه با  مسئولین محلی به میدان آمدند وطرح بزرگ کمربند سلامت را به اجراء درآوردند.

روزدرختکاری امسال در یال به شیوه متفاوت انجام شد واهالی یال ایلخچی با راه اندازی پویشی باعنوان همدلی وهمکاری برای توسعه فضای سبزهمراه با مسئولین دست بکارشدند وهریک برای داشتن آینده سرسبز وبا نشاط ، نهالی به یاد وخاطره شهدای گمنام ورشادت های سردار قاسم سلیمانی کاشتند.

علی مردی معاون فرماندار اسکو دراین مراسم ضمن تقدیر از همت وحرکت زیبای پویش اعضای دشت یال در ایجاد واحیای کمربند سبز وسلامت اظهار داشت: درختکاری یک امر بسیار مهم درتوسعه فضای سبز وتامین سلامتی اهالی نقش بسزایی دارد اما مواظبت ونگهداری ازاین نهال ها همت ویژه می طلبد.

محمد آزادی بخشدار ایلخچی نیز در این مراسم صیانت ازمنابع طبیعی را وظیفه همگانی عنوان کرد وافزود: برای جلوگیری از تخریب اراضی ملی وصیانت ازمنابع خدادی به همراه توسعه فضای سبز وفرهنگ سازی این مهم ، دربین مردم برای مشارکت درزمینه احیای منابع طبیعی ازمهم ترین رویکرد جذب همیار طبیعت است.

گفتنی است در پایان این مراسم اعضای دشت زیبای یال در نشست صمیمی با معاون فرماندار ، به مشکلات اهالی یال اشاره ودرخواست کردند توجه ویژه ای صورت گیرد وی نیز گفت: اجازه نمی دهیم کسی کشاورزان را به مشکل بیاندازد و حمایت مسئولین از کشاورزان درحل مشکلات ورفع موانع به وجود آمده را از اهداف وسیاست های کلان دولت عنوان کرد وبررسی این مشکلات دردستور کار فرمانداری است که امید است به زودی این موانع برطرف شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه