English

مهدی یعقوبی:

المان‌های هنری شهری امسال در مشهد، متناسب با اعیاد شعبانیه، نوروز و ماه رمضان خواهد بود

معاون خدمات شهری شهردار مشهد بیان کرد: در طراحی المان‌های مرتبط با بهار برنامه‌های زیباسازی و آذین‌بندی شهر در ایام اعیاد شعبانیه و میلاد حضرت مهدی(عج) در نوروز استمرار و در ماه مبارک رمضان با حال و هوای این ماه ادامه خواهد داشت.

المان‌های هنری شهری امسال در مشهد، متناسب با اعیاد شعبانیه، نوروز و ماه رمضان خواهد بود

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، مهدی یعقوبی معاون خدمات شهری شهردار مشهد در خبری اطلاع داد: امسال المان‌های گل و المان‌های هنری متناسب با اعیاد شعبانیه، نوروز و ماه مبارک رمضان طراحی و اجرا خواهند شد.

یعقوبی این خبر را در حاشیه بازدید از نمایشگاه ماکت آثار منتخب جشنواره بین‌المللی هنرهای شهری مشهد بیان کرد و افزود: با توجه به احتمال کاهش محدودیت‌های کرونایی در نوروز امسال بعد از یک محدودیت دو ساله به دلیل شرایط کرونایی و در کنار آن همزمان شدن نوروز با اعیاد شعبانیه و بعد از آن ورود به ماه مبارک رمضان برنامه‌های استقبال از بهار را با توجه به این مناسبت‌ها طراحی کرده‌ایم.

معاون خدمات شهری شهردار مشهد ادامه داد: بر همین اساس در طراحی المان‌های مرتبط با بهار چه در بخش المان‌های هنری و چه در بخش المان‌های گل این مناسبت‌ها به صورت پررنگ دیده شده است، لذا برنامه‌های زیباسازی و آذین‌بندی شهر در ایام اعیاد شعبانیه و میلاد حضرت مهدی(عج) در نوروز استمرار و در ماه مبارک رمضان با حال و هوای این ماه ادامه خواهد داشت.

وی همچنین اظهار کرد: با توجه به این مناسبت‌ها سعی شده بین المانهای گل و نور و المان‌ها ی هنری تعامل و انسجام برقرار باشد و این هماهنگی‌ها باعث خواهد شد تا در نصب المان‌ها شاهد پراکنش مناسب در نقاط مختلف شهر به ویژه هسته مرکزی و حاشیه شهر باشیم و بر این اساس مردم در همه جای شهر شاهد برگزاری جشنواره‌های هنری، المان‌ها گل، نور و المان‌های هنری خواهند بود.

معاون خدمات شهری شهردار مشهد یادآور شد: اقدام خوبی که امسال در حوزه هنری آغاز شده است و نوروز شاهد آن خواهیم بود ایجاد پاویون‌هایی در نقاط مختلف شهر و اجرای جشنواره‌های مختلف در کنار این پاویون‌ها است.

یعقوبی در خاتمه خاطرنشان کرد: یکی دیگر از برنامه‌هایی که برای ایام نوروز پیش‌بینی شده است راه‌اندازی اتوبوس‌های گردشگری با همکاری معاونت عمران، حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری مشهد است که زائران و مجاوران را برای بازدید از المان‌های گل و المان‌های هنری و... در چارچوب تورهای گردشگری شهری به نقاط مختلف شهر خواهند برد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه