English

عبدالرسول امامی:

درختان نقش مهمی در سلامت جامعه دارند

شهردار نجف آباد اظهار کرد: درختان نقش مهمی در سلامت جامعه دارند و درختکاری و مراقبت از درختان یک وظیفه همگانی در راستای حفظ سلامت جسم و روح مردم است.

درختان نقش مهمی در سلامت جامعه دارند

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج اصفهان، عبدالرسول امامی در مراسم  روز درختکاری  در نجف آباد با اشاره به اهمیت حفظ محیط زیست و نگهداری و مراقبت از فضای سبز، گفت: درختان نقش مهمی در سلامت جامعه دارند و درختکاری و مراقبت از درختان یک وظیفه همگانی در راستای حفظ سلامت جسم و روح مردم است.

وی با اشاره به اهمیت حفظ محیط زیست و نگهداری و مراقبت از فضای سبز، اظهار کرد: درختان نقش مهمی در سلامت جامعه دارند و درختکاری و مراقبت از درختان یک وظیفه همگانی در راستای حفظ سلامت جسم و روح مردم است.

امامی در ادامه با اشاره به اهتمام شهرداری نجف آباد به توسعه فضای سبز تصریح کرد: در حرکت جریان خدمت مسأله کاشت درختان و توسعه فضای سبز جایگاه ویژه‌ای دارد و با رویکردی کارشناسی در این راستا اقدام و برنامه ریزی شده است.

شهردار نجف آباد خاطرنشان کرد: در دین مبین اسلام نیز بر مسأله درختکاری و حفاظت از محیط زیست تأکید شده است و همانطور که رهبر معظم انقلاب فرموده‌اند درختکاری یک حرکت انقلابی است. از همه مردم عزیز نجف آباد تقاضا داریم در راستای حفظ محیط زیست یاری رسان مسؤولان شهر باشند.

گفتنی است؛ در پارک کوهستان نجف آباد طی مراسمی با حضور حجت الاسلام حسناتی امام جمعه ، موسی مباشری فرماندار ویژه شهرستان، عبدالرسول امامی شهردار نجف آباد، جانشین فرمانده ناحیه مقاومت بسیج نجف آباد و جمعی از مدیران شهرستان، ۳۱۳ اصله درخت مثمره زیتون غرس شد.

درختکاری در نجف آّباد

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه