English

عبدالوهاب بخشنده:

آماده همکاری با نخبگان بسیجی هستیم

جلسه تخصصی خانه نخبگان علمی بسیج ایلام با حضور دادستان مرکز استان ،مسئول سازمان بسیج علمی ،پژوهشی و فناوری استان ایلام و اعضای خانه نخبگان علمی بسیج استان در دفتر دادستانی برگزار شد.

آماده همکاری با نخبگان بسیجی هستیم

به‌گزارش خبرگزاری موج ایلام، عبدالوهاب بخشنده در این جلسه با بیان این‌که مسئولین دستگاه‌ها و نهادهای استان برای رفع مشکلات استان و حرکت در مسیر توسعه پای کار باشند اظهار داشت: دادستانی استان آماده همکاری با نخبگان بسیجی در راستای توسعه و رفع مشکلات استان خواهد بود و امیدواریم با هم افزایی و تعامل حداکثری شاهد کاهش مشکلات و معضلات جامعه باشیم.

دادستان مرکز استان با بیان اینکه خشکسالی و بحران کمبود آب از عمده مشکلات اصلی استان بوده که نیازمند مدیریت صحیح است اظهار داشت: استان ایلام با مشکلات عدیده ای در حوزه مبلمان شهری، بحران آب و خشکسالی، معضلات اجتماعی و آسیب های فضای مجازی روبرو است که برای رفع این مشکلات نیازمند پای کار آمدن همه دستگاهها و همکاری مردم هستیم.

وی ضمن موافقت با درخواست انعقاد تفاهمنامه همکاری دادستانی و خانه نخبگان بسیج افزود: نخبگان جامعه ظرفیت های عظیم کشور هستند که خوشبختانه استان ما نیز از این ظرفیت علمی توانمند بهره مند است و امیدواریم با تعامل، هم افزایی و استفاده از نظرات و دیدگاه‌های این قشر پویا و تاثیرگذار کاهش مشکلات و آسیب ها در حوزه های مختلف را شاهد باشیم.

محمود علی پور مسئول سازمان بسیج علمی، پژوهشی و فناوری استان ایلام در این جلسه با اشاره به ظرفیت مناسب خانه نخبگان علمی بسیج استان عنوان کرد: خوشبختانه با گذشت یک دهه از شکل گیری خانه نخبگان علمی بسیج استان، علاوه بر سازماندهی ظرفیت نخبگی و دانشی در عرصه های مختلف، شاهد هدفمند کردن طرح های پژوهشی و حل بسیاری از مسائل استان در حوزه های مختلف علمی هستیم.

وی با اشاره به نامگذاری سال جدید با عنوان تولید، دانش بنیان و اشتغال آفرین از سوی مقام معظم رهبری( مدظله العالی) عنوان کرد: حمایت همه جانبه از نخبگان نه تنها می تواند زمینه ساز تحقق شعار باشد بلکه می تواند صعود جمهوری اسلامی به قله های رفیع علم و دانش را نیز در پی داشته باشد.

مسئول سازمان بسیج علمی، پژوهشی و فناوری استان ایلام ادامه داد: این سازمان با داشتن ظرفیت هایی چون مراکز رشد و فناوری، کارگروههای تخصصی و مراکز هدایت و حمایت همواره آماده ارائه خدمت به نخبگان در راستای تبیین جهاد علمی خواهد بود و امیدواریم با بهره گیری حداکثری از ظرفیت های استانی شاهد خودکفایی علمی در تمامی عرصه ها باشیم.

گفتنی است در این جلسه اعضای خانه نخبگان علمی بسیج استان به بیان مسائل و موانع توسعه استان پرداختند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه