English

رهایی گروگان و دستگیری سه گروگانگیر در هرمزگان

با اقدام به موقع و هوشمندانه پلیس و دستگاه اطلاعاتی استان کودک 7 ساله ربوده شده در کمتر از ۲۴ ساعت از چنگال آدم ربایان آزاد و به آغوش خانواده بازگشت.

 رهایی گروگان و دستگیری سه گروگانگیر در هرمزگان

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، سردار غلامرضا جعفری فرمانده انتظامی استان هرمزگان اظهار داشت: در پی اعلام یک مورد گزارش آدم‌ربایی یک فرد در شهرستان حاجی‌آباد، بلافاصله  پیگیری موضوع در دستور کار پلیس این شهرستان قرار گرفت.

سردار جعفری بیان داشت: ماموران با تشکیل اکیپی به محل اعزام وقوع حادثه اعزام که پس از بررسی های میدانی و تحقیقات صورت گرفته  مشخص شد یک کودک 7 ساله از مقابل منزل ربوده و به مکان نامعلومی منتقل شده است.

وی تصریح کرد: آدم ربایان طی تماس تلفنی با پدر کودک تماس تقاضای سه میلیارد تومان پول در ازای آزادی این کودک کردند که پلیس با انجام کار  اطلاعاتی  و بهره گیری از شیوه های پلیسی محل اختفای آدم ربایان و همچنین محل نگهداری کودک را شناسایی کردند.

فرمانده انتظامی هرمزگان خاطرنشان کرد: با اعزام تیم عملیاتی به محل اختفای آدم ربایان، عملیات آزاد سازی کودک آغاز و ضمن دستگیری آدم ربایان ( شامل یک خانم و 2 آقا ) کودک ربوده شده در کمتر از 24 ساعت در سلامت کامل آزاد و به آغوش خانواده بازگشت و متهمان دستگیر شده با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی  معرفی و تلاش پلیس برای شناسایی ودستگیری دیگر متهمان این پرونده ادامه دارد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه