English

جشنواره زیر سایه خورشید با تقویت فرهنگ نذر و وقف در یزد برگزار می شود

جشنواره زیر سایه خورشید با مشارکت بیش از هزار نفر برای اقشار و شهرها و روستاهای یزد با هدف تقویت فرهنگ نذر و وقف برگزار می شود.

جشنواره زیر سایه خورشید با تقویت فرهنگ نذر و وقف در یزد برگزار می شود

به گزارش خبرگزاری موج یزد، سید مهدی نجم الهدی دبیر جشنواره زیر سایه خورشید در مورد برنامه‌های دهه کرامت در استان یزد اظهار کرد: برنامه‌های دهه کرامت استان یزد در سال جاری با مشارکت بیش از هزار نفر برای اقشار و شهرها و روستاهای یزد برگزار می شود.

نجم الهدی هدف از برگزاری جشن های زیر سایه خورشید را تقویت فرهنگ نذر و وقف عنوان کرد.

وی گفت: جشن های بزرگ جشنواره زیر سایه خورشید در یزد در آستان مقدس امامزاده سید جعفر محمد (ع) یزد بعد از نماز مغرب و عشا 19 خرداد ماه برگزار می شود.

سید مهدی نجم الهدی در ادامه از برگزاری ۶۷ مورد جشن عمومی در استان خبر داد و عنوان کرد: امسال ۹۹ مورد درخواست حضور خدام رضوی را داشتیم که ۱۰ مورد مربوط به بیمارستان‌های استان و در مجموع عرصه‌ی بهداشت و سلامت 18 مورد است.

 وی گفت: بازدید از مراکز بهزیستی ۱۳ مورد، در عرصه تعلیم و تربیت ۸ مورد، در بخش تکریم خدمت‌گذاران ۲۶ مورد، در بحث تخصصی خانواده ۱۹ مورد و ۲۱ مورد مورد حضور و تجلیل از خانواده شهدا و نیز حضور خدام در کارخانجات و مراکز صنعتی و کرسی‌های تلاوت قران و سایر بخشها خواهد بود.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه