English

مدیرکل ارتباط با صنعت دانشگاه فنی و حرفه ای کشور :

ارتباط صنعت با دانشگاه نیازهای دو طرف را تامین می کند

با حضور مدیرکل ارتباط با صنعت دانشگاه فنی و حرفه ای کشور راه های همکاری دوجانبه صنعت و دانشگاه مورد بررسی قرار گرفت .

ارتباط صنعت با دانشگاه نیازهای دو طرف را تامین می کند

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج اصفهان، سید علی موسوی با حضور در شرکت ریسندگی کاشان ضمن بازدید از بخش های مختلف این شرکت طی نشستی با مدیرعامل ، رئیس هیئت مدیره و مدیران شرکت بیان داشت: دانشگاه آمادگی دارد تا آموزش کارگران و نیروی انسانی شاغل در این شرکت در راستای ارتقای سطح علمی و به روز کردن اطلاعات آنها همکاری نماید.

وی گفت: شرکت ریسندگی نیازهای نیروی انسانی خود در رشته های مختلف موجود در دانشگاه و حتی رشته های مورد نیازکه در دانشگاه وجود ندارد را به دانشگاه فنی و حرفه ای طی برنامه کوتاه مدت و بلند مدت اعلام کند تا تمهیدات لازم در این زمینه اندیشیده شود .

مدیرکل ارتباط با صنعت دانشگاه فنی و حرفه ای ضمن اعلام آمادگی برای عقد قرارداد همکاری با شرکت ریسندگی کاشان افزود: دانشکده فنی و حرفه ای شهید رجایی کاشان با تربیت دانش آموختگان رشته های مورد نیاز شرکت ریسندگی همچون برق ، الکترونیک می تواند نیروی انسانی متخصص را تامین کند و در صورت عقد قرارداد دغدغه اشتغال دانش آموختگان دانشگاه را مرتفع نماید.

در این نشست حمیدرضا تفویضی رئیس دانشکده فنی و حرفه ای شهید رجایی کاشان نیز گفت: آموزش بستر رشد و آگاهی است و لذا آمادگی داریم متناسب با نیازهای شما سرفصل ها را تغییر دهیم تا آموزش های دانشگاهی مؤثر واقع شود وکاربردی باشد.

همچنین رئیس هیئت مدیره ، مدیرعامل و سایر مدیران شرکت ریسندگی کاشان نیز به بیان نقطه نظرات ، دیدگاه ها ، نیازها و انتظارات خود پرداختند و بر ارتباط هرچه بیشتر دانشگاه و صنعت تاکید کردند.

گفتنی است؛ نیاز به نیروی کار ماهر ، لزوم اصلاح فرهنگ کاردر نسل جدید ، کمبود نیروی متخصص و ... از جمله نکاتی بود که توسط مدیران شرکت ریسندگی کاشان مطرح شد .

دانشگاه صنعتی

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه