English

رئیس سازمان جهاد کشاورزی مازندران:

با کشتارگاه های متخلف برخورد می‌کنیم/ در تنظیم بازار قاطعانه اعمال قانون خواهیم کرد

رئیس سازمان جهاد کشاورزی مازندران با بیان اینکه ما بر اساس سیاست و برنامه های وزارت جهاد کشاورزی کار می‌کنیم و خودسرانه اقدام به ارائه دستورالعمل نمی‌کنیم، گفت: با کشتارگاه های متخلف برخورد می‌کنیم.

با کشتارگاه های متخلف برخورد می‌کنیم/ در تنظیم بازار قاطعانه اعمال قانون خواهیم کرد

به گزارش خبرگزاری موج مازندران، حسن عنایتی کلیجی در جلسه ستاد تنظیم بازار جهاد کشاورزی استان اظهار داشت: قیمت مرغ در واحدهای مرغداری ۵۲ هزار تومان و برای مصرف کننده ۷۳ هزار تومان است.

وی ادامه داد: قیمت جوجه یک روزه در سراسر کشور بین ۱۵ هزار و ۹۰۰ تا ۱۶ هزار ۹۰۰ تومان اعلام شد و انجمن جوجه یک روزه متعهد شد بیشتر از این قیمت تحویل ندهد.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی مازندران گفت: با توجه به اینکه مازندران استان تأمین کننده و تولیدکننده جوجه یک روزه است باید توجه بیشتری به قیمت ها شود.

وی افزود: مدیران جهاد کشاورزی شهرستان ها اختیارات تام شهرستانی را بر عهده دارند و تأمین و توزیع مرغ و نظارت بر بازار بر عهده مدیران شهرستان هاست.

عنایتی بیان داشت: تعاونی های شهرستانی متعهد شدند همکاری لازم را در جهت تأمین مرغ به کشتارگاه ها را در دستورکار قرار دهند.

وی ابراز داشت: موجودی مرغ در فارم ها مطلوب است و نگرانی از بابت کمبود مرغ وجود ندارد.

این مسئول خاطرنشان ساخت: به دنبال آرامش بازار هستیم و تلاش کردیم با تعامل با کشتارگاه ها امور را پیگیری کنیم اما شاهد بی بدعهدی برخی کشتارگاه‌ها هستیم که قابل پذیرش نیست و اگر به همین روال ادامه دهند مجبور خواهیم بود به گونه ای دیگر برخورد کنیم.

عنایتی با بیان اینکه ما بر اساس سیاست و برنامه های وزارت جهاد کشاورزی کار می‌کنیم و خودسرانه اقدام به ارائه دستورالعمل نمی‌کنیم، عنوان داشت: با نابسامانی و بی نظمی در بازار با قاطعیت برخورد می‌کنیم.

وی ادامه داد: مدیران جهاد کشاورزی پیگیری داشته باشند کشتارگاه ها را موظف به ارسال مرغ به استان تهران کنند.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی مازندران گفت: از وجود دلالان غافل نباشیم و باید شناسایی شوند تا برخورد قانونی با آنها صورت گیرد و از پلیس امنیت اقتصادی در این موضوع استفاده خواهیم کرد.

وی با اشاره به اینکه اداره کل دامپزشکی مسئولیت مستقیم در تخلیه و عدم وصول مرغ دارند، تصریح کرد: از ظرفیت فرمانداران و تعاونی های مرغداران استفاده شود تا به روال قیمت مصوب ۷۳ هزار تومان برسیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه