English

استاندار اصفهان:

بانک‌ها باید مسیر تولید را هموار کنند

استاندار اصفهان گفت: درشرایط کنونی که کشور درگیر جنگ اقتصادی است بانک‌ها باید مسیر تولید را هموار کنند.

بانک‌ها باید مسیر تولید را هموار کنند

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج اصفهان، عباس رضایی در جمع اصحاب رسانه به مناسبت روز خبرنگار بیان داشت: هیچ بانکی حق ندارد قوانین و بخش‌نامه‌های داخلی بانک را ملاک قرار دهد‌، بلکه قوانین بانک مرکزی و بالادستی باید سرلوحه کار قرار گیرد.

وی تصریح کرد: درشرایط فعلی که کشور درگیر جنگ اقتصادی تمام عیار است همه نیروهای توانمند باید  وارد صحنه شوند و در راه شکوفایی اقتصادی تلاش کنند

مقام ارشد استان با اشاره به نقش رسانه ها در امیدآفرینی در جامعه گفت: دشمنان نظام امروز به دنبال ایجاد یک فضای یاس هستند و ایجاد یاس خود از گناهان کبیره است.

وی افزود: رسانه‌ها در جهت ایجاد امید و توکل برای پیشرفت و آبادانی کشور باید تلاش کنند.

رضایی بیان داشت: کلیه دستگاه‌ها و سازمان‌ها مکلف هستند تا تلاش و توان خود را برای ارتباط صحیح با مردم و رسانه‌ها به کار ببرند و از تمامی توان خود برای امیدآفرینی و ایجاد نشاط اجتماعی استفاده کنند.

استاندار اصفهان  در ارتباط با رودخانه زاینده‌رود گفت: تاکنون دو جلسه از شورای عالی آب تشکیل شده است و امیدواریم  تا 2 ماه آینده جلسه ستاد احیای زاینده‌رود برگزار گردد.

وی ادامه داد:کشاورزان استان اصفهان بعد از گذشت 12 سال کشت بهاره درخواست کردند که آب پشت سد را برای کشت بهاره روانه رودخانه کنند که با توجه به 350 میلیون متر مکعب آب پشت سد تصمیم سختی بود.

مقام ارشد استان گفت: با توجه باینکه کشت پاییزه برای کشاورزان مهم تر از بهاره بود با تصمیم جاری شدن آب در بهار و تابستان در زاینده رود مخالفت شد.

استاندار اصفهان در پایان با توجه به اهمیت کارآفرینی در شرایط کنونی گفت: توسعه گردشگری باید بطور جدی در دستور کار قرار گیرد و در این راستا باید از متقاضیان و اندیشه ورزان  نیز حمایت شود.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه