English

رئیس شبکه دامپزشکی شهرستان گلپایگان خبرداد؛

کشف و معدوم سازی ۷۰۰ کیلو مرغ قطعه بندی شده تاریخ مصرف گذشته در گلپایگان

رئیس شبکه دامپزشکی شهرستان گلپایگان از کشف، ضبط و معدوم سازی ۷۰۰ کیلوگرم مرغ قطعه بندی شده بدلیل انقضای تاریخ مصرف و انجماد غیر اصولی در گلپایگان خبرداد.

کشف و معدوم سازی ۷۰۰ کیلو مرغ قطعه بندی شده تاریخ مصرف گذشته در گلپایگان

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، مهدی نوری گفت: طی بازرسی و نظارت های شبانه و سرزده کارشناسان این شبکه از سالن یکی از سردخانه های شهرستان، محموله مرغ قطعه بندی شده (شنیسل،کتف و بال و...) با وزن تقریبی ۷۰۰ کیلوگرم با انقضای تاریخ مصرف و انجماد غیر اصولی کشف، که با اخذ دستور قضایی از دادستان شهرستان ضبط و به منظور طی مراحل قانونی در محل امانت سپاری گردید.

وی افزود: در ادامه با توجه به نتیجه آزمایشات انجام شده از نمونه برداری محموله و تشخیص غیر قابل مصرف بودن آن، کلیه محموله با هماهنگی با مراجع قضایی از چرخه مصرف انسانی خارج و معدوم گردید.

رئیس شبکه دامپزشکی شهرستان گلپایگان، ضمن تشکر ویژه از همکاران دامپزشکی که سربازان گمنام و حافظان امنیت غذایی و سلامت جامعه هستند، حفظ سلامت و بهداشت فرآورده های خام دامی را از مهمترین اهداف و خط قرمز سازمان دامپزشکی کشور دانست و از شهروندان خواست تا در صورت مشاهده هرگونه تخلف در حوزه دامپزشکی، با شماره تماس ۱۵۱۲ پل ارتباطی مردم با دامپزشکی تماس و گزارش های خود را اعلام نمایند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه