English

رئیس شبکه دامپزشکی شهرستان مبارکه خبرداد؛

کشف و معدوم سازی ۴۵۳ کیلوگرم گوشت مرغ تازه در شهرستان مبارکه

رئیس شبکه دامپزشکی شهرستان مبارکه از کشف و معدوم سازی 453 کیلوگرم گوشت مرغ تازه به دلیل غیر قابل مصرف بودن در شهرستان مبارکه خبرداد.

کشف و معدوم سازی 453 کیلوگرم گوشت مرغ تازه در شهرستان مبارکه

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، محمد سلیمانی پور گفت: این محموله گوشت مرغ تازه به دلیل عدم رعایت شرایط بهداشتی حمل و با توجه به نتیجه نمونه برداری و غیر قابل مصرف بودن آن، با اخذ حکم دادستان از چرخه مصرف انسانی حذف و معدوم گردید.

وی افزود: پیرو گزارش واصله در خصوص حمل گوشت مرغ تازه خارج از ضوابط سازمان دامپزشکی، کارشناسان واحد نظارت بر بهداشت عمومی این شبکه به محل مورد نظر اعزام و پس از بررسی موضوع و محرز شدن صحت گزارش، طی اخذ حکم از دادستان شهرستان، محموله مورد نظر را توقیف و در محل امانت سپاری نموده و نمونه برداری جهت بررسی سلامت محموله انجام و به آزمایشگاه اداره کل دامپزشکی استان ارسال گردید.

رئیس شبکه دامپزشکی شهرستان مبارکه تصریح کرد: پس از اعلام نتیجه نمونه برداری مبنی بر غیرقابل مصرف بودن، محموله از چرخه مصرف انسانی حذف و تحت نظارت کارشناسان این شبکه معدوم گردید.

سلیمانی پور تاکید داشت: شهروندان فرآورده های خام دامی را از مراکز معتبر و تحت نظارت دامپزشکی تهیه نمایند و تخلفات مشاهده شده در واحد های عرضه فرآورده های خام دامی را  از طریق تماس با سامانه 1512 به شبکه دامپزشکی منتقل نمایند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه