English

رئیس مرکز اورژانس کاشان خبرداد؛

افزایش ۱۴ درصدی ماموریت های اورژانس در منطقه کاشان

رئیس مرکز اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه، از افزایش ۱۴ درصدی ماموریت های اورژانس شهرستان های کاشان و آرا و بیدگل در شش ماه اول سال جاری نسبت به زمان مشابه سال قبل خبر داد.

افزایش ۱۴ درصدی ماموریت های اورژانس در منطقه کاشان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج اصفهان، حسین ریاحی، با اشاره به نامگذاری ۲۶ شهریور ماه به عنوان"روز فوریت های پزشکی"، اظهار داشت: ۶۳ درصد از ماموریت های انجام شده منجر به انتقال بیماران با آمبولانس به مراکز درمانی شده اند.

وی، با اشاره به اینکه از کل ماموریت های انجام شده، ۱۵ درصد ماموریت های مربوط به تصادفات بوده، گفت: همچنین ۱۴ درصد ماموریت های داخلی نسبت به بازه زمانی مشابه در سال گذشته افزایش داشته است.

ریاحی افزود: در این مدت، بیش  از ۶۰ هزار  تماس با مرکز ۱۱۵ انجام شده که در مقایسه با سال قبل حدود ۴چهار درصد افزایش داشته  است.

وی، با بیان اینکه دو و نیم درصد از این تماس ها مربوط به مزاحمت تلفنی بوده، تصریح کرد: هر یکی از این تماس ها می تواند منجر به عدم تماس مراجع واقعی در آن بازه زمانی و شاید باعث ایجاد مشکلاتی جبران ناپذیر برای دیگران بیماران شود.

این مقام مسئول گفت: ۲۸ پایگاه اورژانس  شامل۱۱ پایگاه شهری و ۱۷پایگاه جاده‌ای در منطقه کاشان با ۴۵ دستگاه آمبولانس، ۲ دستگاه موتورلانس «آمبولانس موتوری»، یک دستگاه اتوبوس آمبولانس و نزدیک به ۱۹۰ نفر نیروی عملیاتی و ستادی در اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی کاشان به مردم منطقه خدمات ارایه می‌دهند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه