English

مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان :

یک‌هزار و ۱۲۵ مشاور املاک متخلف در استان اصفهان پلمب شد

مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان از پلمب یک‌هزار و ۱۲۵ مشاور املاک متخلف در استان اصفهان خبرداد.

یک‌هزار و ۱۲۵ مشاور املاک متخلف در استان اصفهان پلمب شد

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان؛ قاری قرآن در سومین جلسه کارگروه تنظیم و کنترل بازار املاک و مستغلات استان اصفهان اظهار کرد:از ابتدای طرح تا کنون ۵۰ جلسه کارگروه در ۲۴ شهرستان برگزار شد همچنین تشکیل گشت های مشترک تعزیات و بازرسی از واحدهای صنفی با همکاری سازمان صمت، اتاق اصناف و سایر دستگاه های مربوطه، بازرسی از مشاوران املاک، برگزاری جلسات توجیهی آموزشی در شهرستان ها و ... از دیگر اقدامات انجام شده است. 

وی بیان کرد: با شناسایی بعمل آمده در استان، تعداد مشاوران املاک فعال در استان اصفهان ۱۱ هزار واحد است که تا کنون از هفت هزار و ۶۵۴ واحد بصورت میدانی بازرسی شده است. 

این مقام مئسول با بیان اینکه حدود ۱۰ درصد مشاوران املاک استان مشمول پلمب شدند، گفت: ۱ هزار و ۱۲۵ واحد پلمب و برخورد قانونی انجام و جریمه نقدی نیز در بخش هایی بعمل آمده است. 

مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان عنوان کرد: برخی از تخلفات مشاورین املاک شامل نداشتن پروانه کسب، عدم نصب نرخنامه، جعل اسناد، سوء استفاده از اسناد به امانت گرفته شده، عدم دریافت کدرهگیری، استفاده از مبایعه نامه غیرمجاز، تبلیغ بر خلاف واقع، اخلال در بازار املاک و زمین و ... بوده است. 

در این نشست موضوعات در قالب ۳ بخشِ ساماندهی مشاوران املاک ، سامانه املاک و اسکان (شناسایی خانه های خالی و مالیات بر خانه های خالی) و کمک و تسریع جهت افزایش تولید و عرضه مسکن مطرح و پیرامون آن تصمیم گیری شد. 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه