English

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان اصفهان مطرح کرد؛

پایدارسازی مشاغل مددجویان اصفهانی با شبکه سازی در زمینه صنایع دستی

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان اصفهان گفت:تولیدات مددجویان اصفهانی از طریق شبکه سازی در زمینه صنایع دستی در نمایشگاه های محلی، استانی و ملی عرضه می شود.

پایدارسازی مشاغل مددجویان اصفهانی با شبکه سازی در زمینه صنایع دستی
به گزارش خبرنگار اصفهان خبرگزاری موج

، احمد رضایی در جمع خبرنگاران با بیان اینکه این استان پتانسیل زیادی در زمینه صنایع دستی دارد، اظهار داشت: میناکاری، قلم زنی، قلمکاری، ملیله سازی، سفالگری، فیروزه کوبی، ترمه دوزی و خاتم کاری و سفره قلمکار از مهمترین صنایع دستی رایج در استان اصفهان هستندکه مددجویان با حمایت این نهاد در زمینه علایق خود آموزش دیده و مشغول به تولید می شوند.

وی در ادامه گفت: از آنجا که مددجویان هنرمند برای تولید و عرضه محصولات خود به پشتیبانی و حمایت بیشتری نیاز داشتند با شبکه سازی در زمینه صنایع دستی، بستر حضور و عرضه محصولات تولیدی آنها در نمایشگاه های محلی، استانی و ملی فراهم شده است.

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان اصفهان، با تاکید براینکه با شبکه سازی صورت گرفته در زمینه صنایع دستی امکان دسترسی به مشتری و فروش محصولات برای مددجویان تسهیل شده است، گفت: هنرمندان متصل به شبکه صنایع دستی، محصولات خود را طی سه ماه اخیر با مبلغی بالغ بر دو میلیارد تومان به فروش رسانده اند.

گفتنی است؛ در ایام الله دهه فجر نیز مددجویان هنرمند طی ۵ روز در نمایشگاه های سطح شهر اصفهان، آثار و تولیدات خود را برای فروش عرضه خواهند کرد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه