English

سرپرست شبکه دامپزشکی شهرستان خمینی شهر خبرداد؛

معدوم‌سازی بیش از ۸ تن گوشت فاسد در خمینی‌شهر

سرپرست شبکه دامپزشکی شهرستان خمینی شهر از معدوم سازی بیش از ۸ تن گوشت تاریخ‌گذشته از واحد عرضه کننده در خمینی‌شهر خبرداد.

معدوم‌سازی بیش از ۸ تن گوشت فاسد در خمینی‌شهر
به گزارش خبرگزاری موج اصفهان

،فضل الله صالحی گفت: در نظارت وبازرسی ناظران بهداشتی شبکه دامپزشکی، ۸ تن و ۵۰۰ کیلوگرم گوشت قرمز تاریخ گذشته از یک واحد بسته‌بندی گوشت قرمز کشف و از چرخه مصرف انسانی خارج شد.

وی افزود: پس از دریافت نمونه و حصول نتیجه مبنی بر قابل مصرف نبودن انسانی و انجام مکاتبه و دریافت دستورات لازم از مقامات قضائی، محموله به یکی از واحد‌های تبدیل ضایعات استان برای تبدیل به پودر گوشت منتقل و از چرخه مصرف انسانی خارج شد.

وی گفت: نظارت بهداشتی بر تولید و عرضه فرآورده‌های خام دامی از وظایف حاکمیتی و نظارتی سازمان دامپزشکی بوده و واحد نظارت بر بهداشت عمومی و مواد غذایی این شبکه کلیه واحد‌های عرضه گوشت قرمز، سفید، طباخی و رستوران‌ها را در همه ایام سال رصد و مورد بازرسی قرار می‌دهد.

سرپرست شبکه دامپزشکی شهرستان خمینی شهر از مردم خواست فرآورده‌های خام دامی را تنها از مراکز معتبر و از واحد‌هایی که لاشه‌های فروش آنها دارای مهر و برچسب کشتارگاه هستند تهیه و در صورت مشاهده هر گونه تخلف بهداشتی در تولید و توزیع فرآورده‌های خام دامی غیرمجاز، با شماره سراسری ۱۵۱۲ سازمان دامپزشکی تماس بگیرند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه