English

مدیر منطقه ۹ شهرداری اصفهان خبرداد؛

رشد ۴۰ درصدی بودجه سال آینده منطقه ۹ اصفهان

مدیر منطقه ۹ شهرداری اصفهان گفت: بودجه سال آینده منطقه ۴۴۰ میلیارد پیش‌بینی شده است که رشد ۴۰ درصدی دارد.

رشد ۴۰ درصدی بودجه سال آینده منطقه ۹ اصفهان
به گزارش خبرنگار اصفهان خبرگزاری موج

،سلمان قاضی‌عسگر در آیین افتتاحیه پروژه‌های منطقه 9 اصفهان با بیان اینکه بودجه منطقه در سال جاری ۳۵۰ میلیارد تومان است که تاکنون ۷۰ درصد آن تحقق یافته است، گفت: بودجه سال آینده منطقه ۴۴۰ میلیارد پیش‌بینی شده است که رشد ۴۰ درصدی دارد.

وی با اشاره به بازسازی تمامی فرهنگسراها، خانه‌های فرهنگ و ورزشگاه‌های منطقه ۹ بیان داشت: توزیع عادلانه خدمات و امکانات در مناطق، از رویکردهای مدیریت شهری در این دوره بوده است.

این مقام مسئول افزود:آزادسازی و احداث فاز نهایی خیابان بهشت، تکمیل خیابان شهید عشوریون و تکمیل خطوط اتوبوسرانی از اقدامات اخیر در منطقه ۹ بوده است.

مدیر منطقه ۹ شهرداری اصفهان گفت:بازگشایی گلوگاه‌ها، بازسازی فرهنگسرای موعود و تمامی فرهنگسراها، خانه‌های فرهنگ و ورزشگاه‌های منطقه و احداث یک سالن ورزشی استاندارد با استفاده از ظرفیت نیروهای جهادی منطقه نیز ازجمله اقداماتی است که در منطقه ۹ انجام شده است.

 

افزایش بودجه عمرانی در این دوره مدیریت شهری

در ادامه در آیین افتتاحیه پروژه‌های منطقه ۹ شهرداری اصفهان ، رئیس کمیسیون عمران، معماری، شهرسازی و بافت تاریخی شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: علیرغم اینکه اصفهان از مشکلات متعددی مانند کم‌آبی و آلودگی هوا رنج می‌برد، اما از مزایای زیادی در زمینه‌های علمی، اقتصادی، فضای سبز و دانشگاهی  نیز برخوردار است.

رسول میرباقری بیان کرد:اصفهان ۱۰ درصد شرکت‌های دانش‌بنیان کشور را دارد و از نظر فعالیت دانشگاه‌ها و حوزه‌های علمیه، تعداد پل‌های تاریخی، فضای سبز و اماکن تفریحی کم‌نظیر است.

وی افزود:امروز بودجه عظیمی در ابرپروژه قطار شهری اصفهان هزینه شده و درکنار اعتلای فعالیت‌های فرهنگی در شهر، درصد بودجه‌های عمرانی در این دوره مدیریت شهری بیش از سایر دوره‌ها بوده است.

رئیس کمیسیون عمران، معماری، شهرسازی و بافت تاریخی شورای اسلامی شهر اصفهان  ادامه داد: منطقه ۹ از مردمی متدین و شریف برخوردار است و امیدوارم افتتاح پروژه‌های جدید در این منطقه، گامی در راستای افزایش کیفیت زندگی آن‌ها باشد.

 

 

افزایش سرمایه اجتماعی، ثمره ارائه خدمات و اجرای پروژه‌های مختلف در شهر

همچنین در ادامه حجت‌الاسلام حسین محمدی، امام‌جمعه غرب اصفهان گفت:انتخابات، موضوعی بسیار مهم برای مردم و کشور است که می‌تواند مانند نیمه شعبان، سالروز ولادت امام عصر(عج) که هم‌تراز با شب قدر دانسته شده است، تعیین‌کننده مقدرات و سرنوشت کشور باشد.

وی افزود: امیدواریم مردم همچون مواقع دیگر با حضور موثر و جدی خود در انتخابات روز یازدهم اسفندماه، نشان بدهند که سرنوشت کشور برایشان اهمیت دارد.

این مقام مسئول گفت: منطقه ۹ اصفهان از نظر فضای سبز شرایط مطلوبی دارد، اما به دلیل نزدیکی با پالایشگاه و نیروگاه هوای آلوده دارد.

حجت الاسلام محمدی اظهار کرد: امیدواریم با اجرای طرح مترو در منطقه و طرح کنارگذر غرب که در دستور کار قرار دارد، تسریع شود، تا مردم آسایش بیشتری پیدا کنند.

امام‌جمعه غرب اصفهان بیان داشت: ارائه خدمات و اجرای پروژه‌های مختلف عمرانی و فرهنگی منجر به افزایش سرمایه اجتماعی و در نهایت افزایش حضور مردم در عرصه‌هایی مانند انتخابات می‌شود.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه