English

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان:

تکریم مقام معلم، وظیفۀ تمامی دستگاه‌ها است

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان گفت: ما در انتخابات، نظرسنجی‌های علمی مختلفی انجام دادیم و بررسی کردیم که مردم به کدام گروه‌های مرجع جهت پرسش و تحقیق در مورد کاندیداها مراجعه می‌کنند و مشخص شد که معلمان، از مهم‌ترین گروه‌های مرجع هستند.

تکریم مقام معلم، وظیفۀ تمامی دستگاه‌ها است
به گزارش خبرگزاری موج اصفهان

، محمدرضا جان‌نثاری با حضور در آموزشگاه صائب ناحیۀ ۱ شهر اصفهان ضمن گرامیداشت سالروز شهادت استاد مطهری، فرارسیدن روز معلم را تهنیت گفت و اظهار داشت: آن‌چیزی که امروز جامعۀ ما نیاز دارد این است که بدنۀ عمومی مردم، مقام معلم را تکریم کند؛ معلم ارزش والای خودش را در میان عموم مردم دارد و عموم مردم حساب ویژه‌ای روی معلم باز می کنند.

وی با اشاره به اینکه معلمان، نقش کلیدی در فرایند انتخابات دارند، افزود: ما در انتخابات، نظرسنجی‌های علمی مختلفی انجام دادیم و بررسی کردیم که مردم به کدام گروه‌های مرجع جهت پرسش و تحقیق در مورد کاندیداها مراجعه می‌کنند و مشخص شد که معلمان، از مهم‌ترین گروه‌های مرجع هستند.

جان‌نثاری، تکریم معلم را مسئله‌ای همگانی دانست و اظهار داشت: تکریم مقام معلم، وظیفۀ تمامی دستگاه‌هاست و در جامعۀ دینی ما، هر روز باید مقام معلم ارزشمندتر باشد و این مسئله را باید از خودمان شروع کرده و معلمانمان را تکریم کنیم؛ چراکه باید بدانیم اگر روزی به جایی رسیده‌ایم، این معلمانمان بوده‌اند که در این راه، کوشیده‌اند عمر خود را صرف تربیت و رشد فرزندان این مرز و بوم کرده‌اند.

معاون سیاسی، امینی و اجتماعی استانداری اصفهان رشادت‌های معلمان استان اصفهان را برشمرد و عنوان داشت: یک روزی بنده نیز در همین مدرسه -مدرسۀ صائب- تحصیل می‌کردم و امروز، وظیفه داشتم تا به مناسبت فرارسیدن روز معلم، به صورت نمادین در این آموزشگاه حضور پیدا کنم و این روز را به فرهنگیان تبریک بگویم.

جان نثاری، چندبعدی نگری در فرایند معلمی را اصلی اساسی دانست و اذعان کرد: معلمان با نهایت مهارت، به تدریس دانش‌آموزان می پردازند و در کنار رفاقت با فرزندان این مرز و بوم، نقش کلیدی و مهمی در تربیت اخلاقی و دینی ایشان دارند و بنابراین همۀ ما نیز بخشی از هویت دینی خویش را مدیون معلمانمان هستیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه