English

پیام تبریک مدیرعامل هلدینگ پتروپالایش اصفهان به مناسبت راه یابی تیم فوتسال آقایان پالایشگاه اصفهان در لیگ برتر فوتسال

مدیرعامل هلدینگ پتروپالایش اصفهان در پیامی راه یابی تیم فوتسال آقایان پالایشگاه اصفهان در لیگ برتر فوتسال آقایان ایران را تبریک گفت.

پیام تبریک مدیرعامل هلدینگ پتروپالایش اصفهان به مناسبت راه یابی تیم فوتسال آقایان پالایشگاه اصفهان در لیگ برتر فوتسال
به گزارش خبرگزاری موج اصفهان

،در پی راه یابی تیم آقایان فوتسال پالایشگاه اصفهان به لیگ برتر فوتسال کشور، محسن قدیری پیام تبریکی خطاب به  این تیم صادر کرد.

بسمه تعالی

حضور موفق و ارزشمند آقایان فوتسالیست پالایشگاه اصفهان در رقابت های لیگ برتر فوتسال کشور، باری دیگر بر استعداد و توانمندی کم نظیر جوانان این خطه سرافراز صحه گذاشت.

تیم آقایان فوتسال پالایشگاه اصفهان،شما بار دیگر یکدلی و یکصدایی را به نمایش گذاشته و ثابت کردید که رمز موفقیت دست در دست یکدیگر دادن است و هدف اصلی ، سربلندی اصفهان است .

ضمن تقدیر و تشکر از بازیکنان و دست اندرکاران تیم فوتسال آقایان پالایشگاه اصفهان ، این افتخار به دست آمده را به شهروندان ورزش دوست اصفهان، به خصوص مربیان ،سرپرستان ،بازیکنان ، هیات مدیره  باشگاه تبریک عرض نموده و آرزوی تداوم موفقیت برای جامعه ورزش پالایشگاه اصفهان را دارم.

امید است تا با یاری خداوند متعال ، افتخار آفرینی شما جوانان ، موجبات شادی شهروندان عزیزمان وهمچنین خانواده بزرگ هلدینگ پتروپالایش اصفهان فراهم گردد.

محسن قدیری

مدیرعامل هلدینگ پتروپالایش اصفهان

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه