English

مدیر منطقه ۷ شهرداری اصفهان خبرداد؛

افزایش لوکس نوری در بوستان‌های منطقه هفت اصفهان

مدیر منطقه ۷ شهرداری اصفهان از افزایش لوکس نوری در بوستان‌های سطح منطقه هفت خبر داد.

 افزایش لوکس نوری در بوستان‌های منطقه هفت اصفهان
به گزارش خبرگزاری موج اصفهان

،مهدی سلطان آقایی مدیر شهرداری منطقه ۷ اصفهان گفت: از ابتدای سال جاری افزایش حجم کمی و کیفیت نور و روشنایی بوستان‌های سطح منطقه در دستور کار قرار دارد. 

او گفت: نورپردازی‌های شهری از جمله عناصر تاثیرگذار در فضاهای قابل استفاده شهروندان است و تاثیر بسزایی در زیبایی و آرامش بخشی محیط شهری دارد. 

این مقام مسئول افزود: نورپردازی اصولی آلمان های شهری و فضای سبز می‌تواند علاوه بر زیبایی‌های بصری به آن مکان هویت می بخشد و تصویر منحصر به فردی برای مردم محلی و مسافران ایجاد می نماید. 

سلطان آقایی ادامه داد: در همین راستا شهرداری منطقه 7 اصفهان اقدام به افزایش لوکس نوری در بوستان‌های منطقه نموده است که از جمله آنها می‌توان  بوستان بنفشه، بوستان صفا، مادی فرسخ، باغ فدک و سایر بوستان‌های خطی  منطقه را نام برد.

او تصریح کرد:  افزایش لوکس نوری بوستان بنفشه واقع در خیابان فلاطوری شامل تعویض سری چراغ و نصب چراغ‌های جدید به تعداد ۸۰ عدد با هزینه‌ای بالغ بر ۲ میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال انجام شده است. 

مدیر منطقه ۷ شهرداری اصفهان گفت: افزایش لوکس نوری بوستان صفا، واقع در ابتدای خیابان فلاطوری هم شامل تعویض سری چراغ و نصب چراغ جدید به تعداد ۴۵ عدد با هزینه‌ای بالغ بر یک میلیارد و ۵۰ میلیون ریال صورت گرفته است. 

سلطان آقایی گفت: با توجه به درخواست‌های مردمی، افزایش لوکس نوری مادی فرسخ در خیابان کاوه هم شامل تعویض سری چراغ و نصب چراغ‌های جدید به تعداد ۲۹ عدد با هزینه‌ای بالغ بر ۹۰۰ میلیون ریال در دستور کار قرار دارد. 

او با اشاره به نقش محوری باغ فدک در توسعه گردشگری شهر اصفهان گفت: افزایش لوکس نوری باغ فدک شامل تعویض ۲۰۰ عدد سر چراغ با هزینه بالغ بر یک میلیارد و  ۱ میلیارد و ۱۷۰ میلیون ریال نیز انجام گرفته است. 

این‌مقام‌مسئول همچنین افزود :در باغ فدک ۴۰ عدد پروژکتور ۲۰۰ وات ال ای دی با هزینه‌ای بالغ بر ۲ میلیارد ریال و ۹۰ پروژکتور ۱۰۰ وات نیز با هزینه بالغ بر ۴ میلیارد ریال خریداری و نصب شده است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه