English

مدیرعامل آبفای استان اصفهان خبرداد؛

کاهش ۳ درصدی هدر رفت آب درشهرها و روستاهای اردستان

مدیرعامل آبفای استان اصفهان بیان داشت: سال گذشته با اجرای بیش از 15 کیلومتر اصلاح و بازسازی شبکه فرسوده، هدر رفت آب درشهرها و روستاهای اردستان سه درصدکاهش یافت.

کاهش 3 درصدی هدر رفت آب درشهرها و روستاهای اردستان
به گزارش خبرگزاری موج اصفهان

،حسین اکبریان با بیان اینکه درصدد هستیم در سال جاری نیز 15کیلومتر از شبکه های فرسوده آب را در منطقه اردستان مورد بازسازی و نوسازی قرار دهیم اعلام کرد: در سال گذشته هدر رفت آب در منطقه اردستان از 27 درصد به 24 درصد کاهش یافت که این روند کاهشی همچنان در دستور کار قرار دارد.

وی به چگونگی تامین 200 لیتر در ثانیه نیاز آبی منطقه اردستان پرداخت و خاطر نشان ساخت: حدود 75 درصد نیاز آبی این منطقه از طریق طرح آبرسانی اصفهان بزرگ و مابقی آن به وسیله 50 حلقه چاه و 15 باب قنات تامین می شود، این درحالیست که نیاز آبی منطقه اردستان در پیک مصرف به 267 لیتر درثانیه افزایش می یابد.

این مقام مسئول  با اشاره به تامین پایدار آب شرب 3 شهر و 109 روستا در منطقه اردستان تصریح کرد: یکی از اقداماتی که در راستای تامین پایدار آب شرب این منطقه اجرایی شده، اصلاح و بازسازی دو باب ایستگاه پمپاژ است چرا که هم اکنون میزان انتقال آب از خط آبرسانی اصفهان بزرگ به اردستان حدود 75 لیتر درثانیه است که پیش بینی می شود با اصلاح پمپ های شناور این ایستگاه های پمپاژ، دبی انتقال آب به 90 لیتر درثانیه افزایش یابد، این در حالیست که عملیات اجرایی این پروژه تا پایان خرداد ماه سال جاری به پایان می رسد.

مدیرعامل آبفای استان اصفهان اعلام کرد: تکمیل خط آبرسانی به مجتمع روستایی همبرات و برزاوند، حفر چاه در منطقه زواره و تکمیل سیستم تله متری تاسیسات آبرسانی، دیگر اقداماتی است که در راستای تامین پایدار آب شرب منطقه اردستان عملیاتی شده است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه