English

با اعلام سامان دامپزشکی کشور؛

جزییات برنامه های هفته دامپزشکی مشخص شد

مشاور معاون وزیر و مدیر روابط عمومی سازمان دامپزشکی کشور، ضمن اعلام برنامه‌های این سازمان به مناسبت ۱۴ مهرماه و هفته دامپزشکی، گفت: «شعار امسال روز ملی دامپزشکی تحت عنوان "دامپزشکی، یک قرن خدمت" است.

جزییات برنامه های هفته دامپزشکی مشخص شد

به گزارش خبرگزاری موج، امین اسدی مشاور معاون وزیر و مدیر روابط عمومی سازمان دامپزشکی کشور، ضمن اعلام برنامه‌های این سازمان به مناسبت چهاردهم مهرماه و هفته دامپزشکی، گفت: «شعار امسال روز ملی دامپزشکی تحت عنوان "دامپزشکی، یک قرن خدمت" است و از چهاردهم تا بیستم مهر ماه سال جاری، به‌عنوان هفته دامپزشکی نامگذاری و هر روز این هفته با یک اسم و ماموریت سازمان دامپزشکی، مشخص شده است.»

اسدی تصریح کرد: «اسامی مربوط به روز شمار هفته دامپزشکی به شرح ذیل است :

۱۴ مهر- دامپزشکی در خدمت رشد تولید ملی

۱۵ مهر - دامپزشکی، سلامت غذا از مزرعه تا سفره

۱۶ مهر- دامپزشکی، خدمت رسانی در مناطق روستایی و عشایری

۱۷ مهر- دامپزشکی در خدمت بهداشت عمومی و توسعه پایدار

۱۸ مهر- دامپزشکی، آموزش و پژوهش

۱۹ مهر - دامپزشکی، خدمات و فناوری های نوین

۲۰ مهر - دامپزشکی، اخلاق حرفه ای و حقوق حیوانات

وی با بیان اینکه در هفته دامپزشکی به اتفاق سرپرست، معاونین و مدیران عالی سازمان دامپزشکی کشور یک دیدار با مراجع تقلید انجام می‌گیرد، خاطرنشان کرد: در این دیدار نقش‌ها، ماموریت‌ها، وظایف و دستاوردهای سازمان دامپزشکی کشور تببین و به سمع مراجع و علما معظم می‌رسد.

 اسدی ادامه داد: در روز شنبه ۱۵ مهر ماه یک همایش ملی با همکاری نظام دامپزشکی استان تهران در سالن خوشه وزارت جهاد کشاورزی با حضور مقامات لشگری و کشوری برگزار و در آن ضمن ارائه خدمات دامپزشکی، از سخنرانی مسئولین کشور استفاده خواهیم کرد. در واقع در آن همایش، مخاطبان خاص ما در کنار مسئولین کشوری و لشکری حضور دارند.

وی دیدار سرپرست سازمان دامپزشکی کشور با خانواده معزز شهدا ، مقامات عالی‌رتبه کشور، روسای قوا و مسئولین وزارت کشور را از دیگر برنامه‌های سازمان در هفته دامپزشکی برشمرد و گفت: این دیدارها به منظور بهره‌مندی از کمک‌های این عزیزان در جهت پیشبرد اهداف سازمان دامپزشکی صورت می‌گیرد. 

مشاور معاون وزیر و مدیر روابط عمومی سازمان دامپزشکی کشور، حضور سرپرست سازمان و مدیران استانی و ستادی در برنامه‌های پرمخاطب صداوسیما را یکی دیگر از برنامه‌های هفته دامپزشکی اعلام و تصریح کرد: این برنامه‌ها در چند محور و با کلیپ‌های تخصصی در برنامه‌های مختلف رادیویی و تلویزیونی پخش خواهند شد که در آنها علاوه‌بر دستاوردهای سازمان دامپزشکی کشور، وظایف و ماموریت‌های دامپزشکی معرفی خواهند شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه