English

گسترش همکاری های دو جانبه میان ایران و روسیه در حوزه دامپزشکی

همکاری های دو جانبه میان ایران و روسیه در زمینه گسترش همکاری‌های دو جانبه و رفع محدودیت های صادراتی در خصوص لبنیات و محصولات شیلاتی مورد بررسی قرار گرفت.

گسترش همکاری های دو جانبه میان ایران و روسیه در حوزه دامپزشکی
به گزارش خبرگزاری موج

 به نقل از سازمان دامپزشکی کشور، در نشستی که با حضور دکتر مجتبی نوروزی معاون وزیر و رئیس سازمان دامپزشکی ایران و رئیس سرویس فدرال دامپزشکی و قرنطینه نباتی فدراسیون روسیه (روسلخوزنادزور)دکتر سرگئی دانکورت در مسکو برگزار گردید رییس سازمان دامپزشکی ایران خواستار  گسترش همکاری های دو جانبه و رفع محدودیت های صادراتی در خصوص لبنیات و محصولات شیلاتی به کشور روسیه شدند. 

در این جلسه یادداشت تفاهم همکاری در زمینه قرنطینه دامپزشکی ، حفظ نباتات و گسترش همکاری های دو کشور در زمینه واردات و صادرات توسط دکتر نوروزی و دکتر دانکورت امضا شد.

لازم به ذکر است در راستای این سفر جلسات فنی و کارشناسی با حضور دکتر اختیارزاده معاون بهداشتی و پیشگیری و دکتر ساونکوف رییس بخش دامپزشکی و معاون رییس سرویس فدرال دامپزشکی و قرنطینه نباتی فدراسیون روسیه در راستای حل مشکلات صادرات لبنیات و آبزیان ایران به فدراسیون روسیه برگزار شد و مقرر گردید در جهت رفع مشکلات جلسات فنی مداوم به صورت انلاین در هفته های آتی بین دو کشور برگزار گردد.

لازم به ذکر است دکتر پیمان پاک قائم مقام وزیر جهاد کشاورزی در امور تجارت وبازرگانی و دکتر جلالی سفیر جمهوری اسلامی ایران در روسیه در  این جلسه حضور داشتند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه