English

رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شهر فرودگاهی امام خمینی(ره):

بیش از ۳۲ هزار زائر از ترمینال سلام به سرزمین وحی اعزام می شوند

رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شهر فرودگاهی امام خمینی(ره) گفت: از بامداد 24 اردیبهشت تا 21 خرداد۱۴۰۳ بیش از 32 هزار زائر از ترمینال سلام به سرزمین وحی اعزام می شوند.

بیش از 32 هزار زائر از ترمینال سلام به سرزمین وحی اعزام می شوند
به گزارش خبرگزاری موج

، سعید چلندری رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شهر فرودگاهی امام خمینی(ره) همزمان با برگزاری آئین بدرقه اولین کاروان حج تمتع 1403 در ترمینال سلام اظهار داشت: از بامداد 24 اردیبهشت تا 21 خرداد۱۴۰۳ بیش از 32 هزار زائر از ترمینال سلام به سرزمین وحی اعزام می شوند.

مدیرعامل شهر فرودگاهی افزود این تعداد زائر در قالب 132 سورتی پرواز که 54 سورتی پرواز به جده و 78 سورتی پرواز به مدینه می باشد برنامه ریزی و اجرا می شود.

چلندری با اشاره به اینکه حجاج 11 استان کشور از ترمینال سلام به حج مشرف می شوند گفت این توفیق را داریم که خدمتگزار حجاج استان های تهران، سمنان، قم، قزوین، کاشان، مرکزی، گیلان، ایلام، کرمانشاه، البرز و لرستان باشیم.

مدیرعامل شهر فرودگاهی با اشاره به تسهیلات ایجاد شده برای رفاه حجاج از برپایی موکب های پذیرایی و محل استراحت در ورودی ترمینال سلام برای حجاج و مشایعین و برپایی موکب در سالن چک این جهت ارائه خدمات به حجاج خبر داد.

وی خاطر نشان کرد با توجه به سن بالای تعداد زیادی از حجاج دو سالن مفروش در بخش بردینگ با امکانات استراحت و پذیرایی و صندلی های استراحت به تعداد بالا جهت رفاه حال ضیوف الرحمان در ترمینال سلام تدارک دیده شده است،

گفتنی است به منظور رفاه کامل حجاج کلیه پروازهای حج در ترمینال سلام از طریق جت وی (تونل انتقال مسافر به هواپیما) انجام می شود

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه