English

امدادرسانی ستاد اجرایی فرمان امام در مناطق سیل زده استان خراسان رضوی/ پرداخت تسهیلات قرض‌الحسنه به کسب و کارهای آسیب‌دیده

مدیرعامل بنیاد برکت ستاد اجرایی فرمان امام گفت: امدادرسانی و حمایت از آسیب دیدگان مناطق سیل‌زده استان خراسان رضوی انجام خواهد شد.

امدادرسانی ستاد اجرایی فرمان امام در مناطق سیل زده استان خراسان رضوی/ پرداخت تسهیلات قرض‌الحسنه به کسب و کارهای آسیب‌دیده

، محمد ترکمانه مدیرعامل بنیاد برکت ستاد اجرایی فرمان امام اظهار کرد: در پی بارش شدید باران و وقوع سیل و آبگرفتگی در بخش‌های مختلف استان خراسان رضوی، حسب دستور رئیس ستاد اجرایی فرمان امام در مناطق آسیب‌دیده شهر مشهد حاضر و همچنین از روستاهای سیل‌زده فریمان و درگز بازدید شد.

ترکمانه با اشاره به حضور ستاد اجرایی در مرحله دوم امدادرسانی در مناطق سیل‌زده شهر مشهد، گفت: مقرر شد بخشی از خسارت‌های وارده به خانواده‌هایی که وسایل منزل و نوعروسانی که جهیزیه‌شان دچار آسیب شده است را جبران کنیم.

مدیرعامل بنیاد برکت در ادامه با تأکید بر پشتیبانی این بنیاد از گروه‌های جهادی برای امدادرسانی اولیه به مناطق سیل‌زده روستایی گفت: در مرحله نخست امدادرسانی به مناطق روستایی فریمان و درگز، توزیع غذای گرم و تامین تجهیزات مورد نیاز گروه‌های جهادی برای خارج کردن سیلاب از منازل مسکونی در دستور کار است. 

وی افزود: در ادامه امدادرسانی به مناطق سیل‌زده روستایی نیز علاوه بر مشارکت در تأمین وسایل ضروری زندگی خانواده‌های حادثه‌دیده، از طریق مسئولان استان نسبت به شناسایی کسب و کارهای آسیب‌دیده اقدام و از صندوق قرض‌الحسنه برکت تسهیلات مورد نیاز پرداخت خواهد شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه