English

پشت پرده قتل پسرنوجوان در جنوب تهران

یک پسر نوجوان در جنوب تهران به قتل رسید.

پشت پرده قتل پسرنوجوان در جنوب تهران

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج، ظهر دوازدهم شهریورماه، کشف جسد یک فرد در میان بتن‌ سیمانی در نزدیکی زمین‌های کشاورزی کنار اتوبان آزادگان به مرکز فوریت‌های پلیسی 110 گزارش داده شد.

با اعلام این خبر، تیم بررسی صحنه جرم راهی محل حادثه شدند و جسد یک پسر نوجوان تقریباً 15 ساله اهل کشور افغانستان را میان بتن سیمانی، چند کیسه مشکی و پتو مشاهده کردند که به دلایل نامشخصی فوت کرده بود؛ بررسی‌های اولیه نیز نشان می‌داد از زمان مرگ این پسر نوجوان مدت زیادی گذشته است؛ همچنین آثار جنایت در معاینات اولیه روی بدن وی مشهود نبود.

تحقیقات ابتدایی حکایت از آن داشت، جسد پسر نوجوان ابتدا بین چند کیسه مشکی رنگ پیچیده و سپس روی آن بتن و آهک ریخته شده و فرد ناشناسی جسد را پتو پیچ به کنار اتوبان آزادگان آورده و آن را رها کرده است که کارگران زمین‌های کشاورزی موضوع را پس از مشاهده به مرکز فوریت‌های پلیسی 110 گزارش کردند.

پس از پایان بررسی‌های میدانی، ماموران پلیس مأموریت یافتند تا با اقدامات اطلاعاتی و بازبینی دوربین‌های مداربسته اتوبان آزادگان افرادی که جسد را به محل مورد نظر منتقل کردند شناسایی کنند.

تحقیقات در رابطه با این پرونده ادامه داشت تا اینکه مهرماه جاری  متخصصان پزشکی قانونی اعلام کردند که جمجمه پسر نوجوان براثر اصابت جسم سخت شکسته شده و او به قتل رسیده است.

به گزارش خبرگزاری موج، تحقیقات در رابطه با این جنایت توسط کارآگاهان جنایی پلیس ادامه دارد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه