English

در راستای تشریح طرح بزرگ پاداش صرفه جویی:

میز خدمت شرکت توزیع نیروی برق در مصلی ایلام برگزار شد

مدیرعامل و مدیران برق شهرستان ها و بخش ها شرکت توزیع نیروی برق استان ایلام در حاشیه نماز جمعه این هفته با حضور در میز خدمت با شعار خدمت بی منت، تلاش صادقانه به تشریح طرح بزرگ پاداش صرفه جویی و مدیریت بار در تابستان پیش رو اقدام کردند.

 میز خدمت شرکت توزیع نیروی برق در مصلی ایلام برگزار شد

به گزارش خبرگزاری موج ایلام، ولی الله ناصری مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان ایلام در حاشیه میز خدمات این هفته گفت: میز خدمت این هفته صنعت برق استان در راستای تشریح طرح پاداش صرفه جویی و نیز نحوه همکاری مشترکین در بخش های مختلف بود.

ناصری افزود: شهروندان می‌توانند همواره درخواست های خود را از طریق شماره ۱۲۱ و طریق اپلیکیشن برق من با کارشناسان شرکت توزیع نیروی برق استان ایلام درمیان بگذارند.

وی تاکید کرد: کار و خدمت جهادی برای گره گشایی از مشکلات مردم و پاسخگویی به مطالبات آنان یک اولویت است که همه مسئولان و مدیران آن را دنبال می کنند.

ناصری برپایی میز خدمت و حضور مدیران در میان مردم را گامی در جهت تسریع در پاسخگویی به مطالبات آنان دانست و گفت : انتظار می رود مردم استان با رعایت الگوهای مصرف صنعت برق را یاری کنند و امیدواریم که با همراهی ایشان تابستان امسال نیز مانند سال قبل بدون مخاطره و محدودیت در تامین برق سپری شود

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه