English

همزمان با شروع فصل زمستان:

سهمیه زمستانی نفت سفید استان ایلام در کارت بانکی سرپرستان خانوار شارژ شد

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه ایلام از اعلام سهمیه جدید نفت سفید بخش خانگی در زمستان سال جاری به صورت الکترونیکی، جهت شهرستان‌های مهران، دهلران، دره شهر، آبدانان و بدره که فاقد انشعاب گاز طبیعی هستند، خبر داد.

 سهمیه زمستانی نفت سفید استان ایلام در کارت بانکی سرپرستان خانوار شارژ شد
به گزارش خبرگزاری موج ایلام

، پرویز ایدون، مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه ایلام  گفت: برای تمامی خانوارهای شهری و روستایی شهرستان‌های مهران، دهلران، دره شهر، آبدانان و بدره که فاقد انشعاب گاز طبیعی هستند، سهمیه توزیعی نفت سفید به مقدار ۲۲۰ لیتر از طریق زیر ساخت بانکی شارژ شده که از طریق کارت بانکی سرپرستان خانوار و دستگاه کارتخوانی که در اختیار فروشندگی نفت سفید محل قرار گرفته، قابل برداشت و تا نیمه بهمن ماه قابل تحویل است.

ایدون افزود: در بقیه شهرستان‌های استان از ابتدای آذرماه مقدار ۳۰۰ لیتر نفت سفید شارژ شده که تا ۱۵ دی ماه قابل برداشت است.

مدیر منطقه ایلام با اشاره به توزیع نفت سفید و گاز مایع به‌صورت الکترونیکی، تصریح کرد: خانوارهای متقاضی دریافت سهمیه نفت سفید و گاز مایع که در محدوده گازکشی قرار ندارند و تاکنون موفق به ثبت‌نام نشده‌اند، می‌توانند جهت دریافت سهمیه با استفاده از زیرساخت بانکی نسبت به ثبت‌نام در سامانه سدف (سامانه درخواست فرآورده‌های نفتی) به نشانی newtejaratasan.niopdc.ir اقدام کنند.

این مقام مسئول اظهار کرد: میزان ذخیره‌سازی نفت سفید جهت سوخت زمستانی در انبارهای نفت منطقه در وضعیت مطلوبی قرار دارد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه