English

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان ایلام:

کارگران در تحقق شعار سال نقش اساسی دارند

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان ایلام گفت: کارگران پیشقراولان جهش تولید هستند و در تحقق شعار سال نقش اساسی ایفا می‌کنند.

کارگران در تحقق شعار سال نقش اساسی دارند
به گزارش خبرگزاری موج ایلام

، نورالدین الیاسی مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان ایلام در مراسم تجلیل از کارگران شرکت پتروشیمی ایلام با بیان اینکه هفته کارگر امسال با عنوان مشارکت کارگر، جهش تولید، ایران قوی نام‌گذاری شده، گفت: قطعا کارگران نقش بسزایی در تحقق شعار سال دارند. 

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان ایلام به برگزاری بیش از ۱۰۰ برنامه در سطح استان طی هفته کارگر اشاره کرد و افزود: تلاش شده با برگزاری برنامه‌های متنوع و مفرح این هفته گرامی داشته شود. 

وی با اشاره به اینکه کارگران پیشقراولان جهش تولید هستند، اضافه کرد: این ایام فرصت مغتنمی است که زحمات بی‌بدیل این قشر زحمتکش را ارج نهیم. 

الیاسی به کاهش اطاله دادرسی‌ها اشاره کرد و گفت: یکی از اقدامات مهم در رسیدگی به شکایات کارگران، کاهش زمان رسیدگی به پرونده‌هاست.

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان ایلام ادامه داد:  طی دو سال اخیر تلاش شده با ارائه آموزش‌هایی، سطح ایمنی در محل کار افزایش یابد که در نتیجه در سال ۱۴۰۲ نسبت به سال ۱۴۰۱ بیش از ۲۱ درصد حوادث ناشی از کار کاهش یافته که این رقم در سال ۱۴۰۱ نسبت به سال ۱۴۰۰ حدود ۴۷ درصد بوده است.

الیاسی در پایان خاطرنشان کرد: قطعا کسب موفقیت‌های مستمر در عرصه کار و تولید، مرهون تلاش و ایثار کارگران است.

بهزاد یاری، رئیس مجتمع پتروشیمی ایلام نیز در این مراسم گفت: این مجتمع به عنوان بزرگ‌ترین مجتمع غرب کشور در وسعت ۱۲۰ هکتاری و با حضور ۲ هزار و ۱۹ کارگر ساده در حال تولید محصولات پتروشیمی است.

وی با بیان اینکه این واحد صنعتی تماما توسط کارگران بومی در حال فعالیت است، افزود: این واحد پتروشیمی، سال گذشته با ۶۷۵ هزار انواع محصولات پتروشیمی، رتبه برتر را در بین صنایع استان کسب کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه