English

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان ایلام خبر داد؛

تلاش دولت جهت حمایت از واحدهای اقتصادی و تولیدی

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان ایلام گفت: اراده دولت، حمایت از واحدهای اقتصادی و تولیدی است

تلاش دولت جهت حمایت از واحدهای اقتصادی و تولیدی
به گزارش خبرگزاری موج ایلام

، نورالدین الیاسی، مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان ایلام در مراسم معارفه مدیر عامل شرکت پتروشیمی ایلام  گفت: اراده دولت سیزدهم همچنان حمایت از بنگاه اقتصادی، کمک به آن‌ها و برداشتن موانع تولید، توسعه سرمایه‌گذاری و ایجاد اشتغال پایدار است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان ایلام در بخشی دیگر از سخنان خود گفت: امروز صنعت پتروشیمی به‌عنوان یک دانشگاه کاربردی ضمن ایجاد اشتغال، به توسعه منابع استانی و افزایش مهارت‌ها برای نیروی کار بومی کمک شایانی کرده است.

وی افزود: با ایجاد و راه‌اندازی صنایع نفت و گاز و پتروشیمی در استان ایلام مردم به توسعه متوازن استان، خلق ثروت و اشتغال امیدوار شده‌اند و انتظار دارند این توسعه منجر به آبادانی، ارتقای سطح زندگی مردم در استان شود. 

الیاسی اظهار کرد: هدف وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به‌عنوان دولت در یک ضلع مثلث تسهیل‌گری و کمک به دو ضلع دیگر یعنی کارگر و کارفرما با هدف کاهش چالش‌های اجتماعی و دغدغه‌های کارگران و کارفرمایان، کاهش اطاله دادرسی، کاهش حوادث ناشی از کار و همچنین ارائه خدمات اجتماعی، فرهنگی و رفاهی به جامعه کار و تولید است.

وی اظهار کرد: خوشبختانه با درایت نماینده عالی دولت در استان در زیست‌بوم توسعه سرمایه‌گذاری و اشتغال استان همه دستگاه‌های اجرایی پای کار هستند، تا ضمن حفظ وضع موجود شاهد جهش تولید و خدمت در همه عرصه‌های اقتصادی باشیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه