English

ورود هیئت ایرانی به ونزوئلا برای شرکت در نمایشگاه علم، فناوری و صنعت

معاون وزارت خارجه ونزوئلا از ورود هیئت اعزامی جمهوری اسلامی ایران جهت شرکت در نمایشگاه علم و فناوری با هدف پیوندهای دوستی و پیشرفت هر دو ملت در فرودگاه استقبال کرد.

ورود هیئت ایرانی به ونزوئلا برای شرکت در نمایشگاه علم، فناوری و صنعت

به گزارش خبرنگار بین الملل خبرگزاری موج، هیئت اعزامی جمهوری اسلامی ایران جهت شرکت در نمایشگاه علم، فناوری و صنعت ایران و ونزوئلا وارد کاراکاس شدند. 

این هیئت متشکل از ۱۷۴ نفر از ۸۴ شرکت ایرانی دانش بنیان که در بدو ورود در محل فرودگاه بین المللی کاراکاس مورد استقبال خانم  کاپایا رودریگز، معاون آسیا، اقیانوسیه و خاورمیانه وزیر امور خارجه ونزوئلا قرار گرفت. 

نمایشگاه علمی، فناوری و صنعتی اولین گام در جهت نصب پارک صنعتی فناورانه برای توسعه غذا، بهداشت و آموزش است که بخشی از پیوندهای دوستی و تعهد هر دو ملت با پیشرفت شهرها است. 

مدیریت این نمایشگاه برعهده معاونت علمی، فناوری، آموزشی و بهداشتی ریاست جمهوری ونزوئلا است و پیش بینی می شود 84 شرکت ایرانی که همگی فناوری محور هستند و مرتبط با معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری حضور دارند.

علاوه بر این، حداقل 300 شرکت ونزوئلایی که 18 موتور مولد دستور کار ملی اقتصاد را تشکیل می‌دهند، با اولویت‌بندی موضوعات مرتبط با امنیت انرژی برای تقویت صنایع استراتژیک در حوزه‌های پتروشیمی، نفت، انرژی‌های جایگزین و تولید کشاورزی، شرکت خواهند کرد.

نمایشگاه علمی، فناوری و صنعتی ایران و ونزوئلا با هدف تقویت و توسعه همکاری‌ها و تبادلات بین دو کشور از 23 تا 28 شهریورماه در شهر پولیدرو د کاراکاس برگزار می‌شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه