English

سوریه در پی جنایات رژیم صهیونیستی سه روز عزای عمومی اعلام کرد

در پی کشتار رژیم صهیونیستی در بیمارستان المعمدانی غزه، دولت سوریه سه روز عزای عمومی اعلام کرد.

سوریه در پی جنایات رژیم صهیونیستی سه روز عزای عمومی اعلام کرد

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از المیادین، در پی جنایت رژیم صهیونیستی در بیمارستان المعمدانی در غزه ، دولت سوریه سه روز عزای عمومی در این کشور اعلام کرد.

پیش از این دولت سوریه در واکنش به حمله رژیم صهیونیستی به بیمارستان المعمدانی، اعلام کرد که آنچه نیروهای جنایتکار صهیونیستی در حمله به این بیمارستان مرتکب شدند، یکی از فجیع ترین و خونین ترین نسل کشی علیه بشریت در دوران مدرن است.

دولت عراق نیز در پی این جنایت وحشتناک سه روز عزای عمومی اعلام کرده بود.

از شب گذشته و همزمان با تجاوز رژیم صهیونیستی در غزه و کشتار مردم بی دفاع در بیمارستان المعمدانی ، کشورهای مختلف اسلامی و عربی در واکنش به این جنایت که آن را نمونه ای از وحشیگری قرن ۲۱ خواندند، در خیابان ها حضور یافته و علیه اسراییل شعار سر دادند و خشم خویش را با به آتش کشیدن پرچم رژیم صهیونیستی و تصویر نتانیاهو به نمایش گذاشتند.

براساس این گزارش، اشغالگران صهیونیست شب گذشته بیمارستان المعمدانی در غزه را بمباران کردند و در نتیجه این اقدام جنایتکارانه و بر اساس اعلام منابع خبری بیش از یکهزار فلسطینی در این بیمارستان به شهادت رسیدند.

دولت‌های غربی از آغاز عملیات طوفان الاقصی، ضمن محکوم کردن نیروهای مقاومت، با رژیم صهیونیستی اعلام همبستگی کرده‌ و چشمان خود را به روی هزاران کشته و زخمی در نوار غزه بسته‌اند.

رژیم صهیونیستی که در میدان نبرد با مقاومت فلسطین غافلگیر و شکست مفتضحانه‌ای را طی چند روز گذشته متحمل شده، با اقدامی غیرانسانی تمام گذرگاه‌های غزه را بسته تا مقاومت فلسطین را ناگزیر به توقف عملیات دلاورانه «طوفان الاقصی» کند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه