English

روسیه در نشست شورای امنیت:

برجام جایگزین ندارد

نماینده دائم روسیه در سازمان ملل واسیلی نبنزیا ضمن تاکید بر جایگزین نداشتن برجام، خواستار پرهیز از به خطر انداختن چشم‌انداز احیای کامل آن شد.

برجام جایگزین ندارد

​، نماینده دائم روسیه در سازمان ملل واسیلی نبنزیا در نشست شورای امنیت سازمان ملل گفت روسیه معتقد است برجام هیچ جایگزینی ندارد و ازسرگیری این توافق ضروری است.

این دیپلمات ارشد روس گفت: فدراسیون روسیه متقاعد شده که جایگزینی برای برجام وجود ندارد. آغاز مجدد زودهنگام این برنامه (برنامه جامع اقدام مشترک) تنها راهی است که منافع امنیت منطقه‌ای و بین‌المللی را تامین می‌کند.

وی افزود: امیدواریم دبیرکل شورای امنیت [آنتونیو گوترش] که آن را بهترین راه ممکن برای تضمین ماهیت برنامه هسته‌ای ایران می‌داند، عناصر بحث‌برانگیز در گزارش‌های خود که چشم‌انداز از قبل شکننده احیای کامل توافقات وین را به خطر می‌اندازد، راه ندهد. 

پنجشنبه ۱۴ آذر سفیر و نماینده دائم ایران در سازمان ملل  امیرسعید ایروانی با ارسال دو نامه به رئیس شورای امنیت و گوترش در رد اتهامات بی‌اساس رژیم صهیونیستی، خواستار جلوگیری از سوءاستفاده احتمالی این رژیم از قطعنامه ۲۲۳۱ شد و گفت که رژیم اسرائیل به دنبال سرپوش گذاشتن بر اقدامات تروریستی خود در منطقه است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه