English

اسماعیل هنیه در گفتگو با نخست‌وزیر عراق:

عراق بر ایستادگی در کنار ملت فلسطین تاکید داشت

محمد شیاع السودانی، نخست‌وزیر عراق در گفتگوی تلفنی با رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس، بر موضع ثابت کشور متبوعش در مخالفت با تجاوزات رژیم صهیونیستی و ایستادگی در کنار ملت فلسطین و حمایت از آرمان آن تأکید نمود.

عراق بر ایستادگی در کنار ملت فلسطین تاکید داشت
به گزارش خبرگزاری موج

 به نقل از شبکه المیادین، « اسماعیل هنیه » رئیس دفتر سیاسی حماس در جریان این گفت‌وگو، «محمد شیاع السودانی» نخست وزیر عراق را در جریان تحولات سیاسی و میدانی نوار غزه قرار داد.

هنیه در این تماس تلفنی از مواضع عراق در قبال فلسطین به خصوص مقابله با جنگ نسل‌کُشی رژیم اشغالگر در نوار غزه، قدردانی کرد.

السودانی نیز بر موضع ثابت عراق در مخالفت با تجاوزات رژیم صهیونیستی و ایستادگی در کنار ملت فلسطین و حمایت از آرمان آن تأکید کرد.

دفتر اطلاع‌رسانی نخست‌وزیری عراق نیز در بیانیه‌ای اعلام کرد که السودانی در این تماس تلفنی گفت که موافقت حماس با توافق آتش‌بس، تصمیمی مسئولانه است. 

وی اتخاذ موضع جامعه جهانی برای متوقف کردن جنگ در غزه را ضروری خواند و تأکید کرد که کشورهای بزرگ باید به مسئولیت خود برای ممانعت از تجاوزات رژیم صهیونیستی عمل کنند به خصوص اینکه این رژیم با یورش به گذرگاه رفح به بار آوردن فاجعه انسانی و تداوم جنایت‌های وحشیانه علیه غیرنظامیان اصرار دارد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه