English

رضا سلم‌آبادی:

ساخت ۶۰۰ واحد مسکونی مددجویی در حاشیه شهر مشهد

مدیرکل کمیته امداد استان خراسان رضوی بیان کرد: تاکنون ۴۶۱ واحد تحویل داده شده و ساخت ۲۷۸ واحد نیز تا پایان سال، به سرانجام می‌رسد و ساخت ۲۷۸ واحد نیز تا پایان سال، به سرانجام می‌رسد.

ساخت ۶۰۰ واحد مسکونی مددجویی در حاشیه شهر مشهد

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، رضا سلم‌آبادی مدیرکل کمیته امداد استان خراسان رضوی در خبری اعلام کرد: ساخت ۱۰۰ واحد مسکونی با کمک کمیته امداد برای نیازمندان در شهرستان سبزوار واقع در غرب استان خراسان رضوی.

سلم‌آبادی در ادامه این خبر اضافه کرد: در بحث درمان، مددجویان کمیته امداد نیازمند حمایت مردم هستند، ۴ هزار و ۳۲۰ بیمار صعب‌العلاج در استان وجود دارند و در حال حاضر ۳ هزار و ۲۳۹ واحد مسکونی برای مددجویان زیر پوشش استان، در حال ساخت است.

مدیرکل کمیته امداد خراسان رضوی همچنین اظهار کرد: تاکنون ۴۶۱ واحد تحویل داده شده و ساخت ۲۷۸ واحد نیز تا پایان سال، به سرانجام می‌رسد و به ازای هر واحد، ۴۵ میلیون تومان توسط بنیاد علوی، ۳۵ میلیون تومان کمک کمیته امداد و ۱۰۰ میلیون تومان وام قرض‌الحسنه توسط بنیاد مسکن صورت می‌گیرد.

وی در ادامه متذکر شد: ۶۰۰ واحد مسکونی مددجویی در حاشیه شهر مشهد ساخته می شود و در موضوع ساخت واحدهای مسکونی برای مددجویان کمیته امداد در شهرستان های استان نیز ۲۰۰ واحد در رشتخوار و ۱۰۰ واحد دیگر در سبزوار ساخته می‌شود.

سلم آبادی در خاتمه یادآور شد: در ۱۰ ماهه امسال، از ۴۵۰ هزار صندوق صدقات منازل مشترکین و حدود ۲۰ هزار صندوق معابر، ۲۵ میلیارد تومان جمع‌آوری شده و ۱۱۷ میلیارد تومان نیز از شهرها و روستاهای استان زکات جمع‌آوری شده که صرف تأمین جهیزیه، کمک معیشت و درمان خانواده‌های نیازمند شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه