English

آیت‌الله سیدابراهیم رییسی:

خراسان رضوی به واسطه حضور بارگاه منور رضوی ظرفیتهای بسیاری دارد

رییس جمهوری اسلامی ایران بیان کرد: خراسان رضوی ظرفیتهای بسیاری دارد که مهمترین آن نیروی انسانی تحصیلکرده کارآمد است و در این استان ظرفیتهای بسیاری نیز در حوزه کشاورزی، صنعت و معدن وجود دارد.

خراسان رضوی به واسطه حضور بارگاه منور رضوی ظرفیتهای بسیاری دارد

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، آیت‌الله سیدابراهیم رییسی رییس جمهوری اسلامی ایران عنوان کرد: خراسان رضوی به واسطه حضور بارگاه منور رضوی ظرفیتهای بسیاری دارد و به دلیل داشتن مراکز تولیدی دانش‌بنیان می‌تواند بین اشتغال و تولید دانش‌بنیان پیوند برقرار کند.

آیت‌الله رییسی در بدو ورود به استان خراسان رضوی ، در فرودگاه بین‌المللی شهید هاشمی نژاد مشهد گفت: خراسان رضوی خطه تاریخی، تمدنی و فرهنگی برای ملت مسلمان ایران است، پایتخت معنوی و مذهبی ایران اسلامی از استانهایی است که در آن فقها، فیلسوفان، شاعران و رزمندگان عزیزی پرورش یافته اند که مایه مباهات هستند و پایگاه علم و دانش جهان تشیع است.

رییس جمهوری اسلامی ایران اظهار کرد: خراسان رضوی ظرفیتهای بسیاری دارد که مهمترین آن نیروی انسانی تحصیلکرده کارآمد است و در این استان ظرفیتهای بسیاری نیز در حوزه کشاورزی، صنعت و معدن وجود دارد.

وی همچنین در ادامه یادآور شد: ظرفیت‌های این استان به برکت مضجع شریف رضوی و مردم فهیم و بصیری است که ۱۸ هزار شهید تقدیم انقلاب کرده‌اند، لذا فقر و نداری زیبنده این استان نیست.

آیت‌الله رییسی خاطرنشان کرد: قبل از سفر استانی به خراسان رضوی، بررسی‌های لازم صورت گرفته و برنامه ای برای سفر پیش بینی شده که امیدواریم مسائل و مشکلات منطقه بررسی شده و در جلسات مختلف با مدیران عالی و نمایندگان استان تصمیمات مناسبی برای رفع مشکلات به نفع مردم گرفته شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه