English

یعقوبعلی نظری:

باید مدیر فعال کنشگر باشیم و نه واکنشی

استاندار خراسان رضوی بیان کرد: اگر بخواهیم انفعالی عمل کنیم ممکن است یک کالا گران و یا در بازار کمیاب شود، این کار اثر روانی و مخرب خود را می گذارد.

باید مدیر فعال کنشگر باشیم و نه واکنشی

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، یعقوبعلی نظری استاندار خراسان رضوی در سخنانی بیان کرد: برخورد انفعالی با مسائل قابل قبول نیست باید پیشگیرانه تصمیم گرفت تا اصولا مشکلی ایجاد نشود که بعد بخواهیم دنبال راه‌ حل آن بگردیم.

نظری این سخنان را در نشست قرارگاه امنیت غذایی استان خراسان رضوی اظهار کرد و ادامه داد: اگر بخواهیم انفعالی عمل کنیم ممکن است یک کالا گران و یا در بازار کمیاب شود، این کار اثر روانی و مخرب خود را می گذارد و قیمت کالا در این استان نیز نباید نسبت به میانگین کشوری بالاتر باشد.

استاندار خراسان رضوی همچنین تصریح کرد: ما باید مدیر فعال کنشگر و نه واکنشی باشیم و باید کالاهای اساسی و ضروری را تامین کنیم و در همه ابعاد برنامه ریزی داشته باشیم.

وی در ادامه این نشست تاکید کرد و گفت: در جلسات، مدیران باید بگویند در کجای راه قرار داریم و با چه مشکلاتی روبه رو هستیم و راهکار رفع این مسائل چیست.

استاندار خراسان رضوی ابراز کرد: چگونگی مدیریت هم خیلی مهم است و اگر انبارها پر باشد ولی مدیریت به درستی انجام نشود، کالاها خراب می‌شود و یا در زمان مناسب به بازار نمی آید.

وی یادآور شد: سه محور تامین، ذخیره و عرضه کالا باید مورد نظر باشد. در جهاد کشاورزی شکر، روغن، تخم مرغ، گوشت قرمز، مرغ و نهاده های دامی از جمله مواردی است که باید به طور مستمر مورد نظر قرار گیرد.

نظری در خاتمه سخنان خود خاطرنشان کرد: باید از اکنون به فکر باشیم تا در تابستان که موج ورود زائران را به استان داریم در بازار کمبودی نداشته باشیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه