English

معاون سازمان بهزیستی کشور:

افتتاح طرح "بهسرا" اولین شیرخوارگاه بدون فرزند ایران در مشهد

معاون سازمان بهزیستی کشور بیان کرد: یقین داریم با اجرای طرح "بهسرا" اولین شیرخوارگاه بدون فرزند ایران، در بازه زمانی بسیار کوتاه شاهد برطرف شدن بسیاری از آسیب‌ها در حوزه کودکان باشیم

افتتاح طرح "بهسرا" اولین شیرخوارگاه بدون فرزند ایران در مشهد

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، مهری سادات موسوی؛ معاون امور اجتماعی سازمان بهزیستی کشور در سخنانی عنوان کرد: در طرح بهسرا مشهد تعاملات خوب و تنگاتنگی بین بهزیستی و قوه قضاییه اتفاق افتاد که یقین داریم با اجرای این طرح در بازه زمانی بسیار کوتاه شاهد برطرف شدن بسیاری از آسیب‌ها در حوزه کودکان باشیم.

موسوی این سخنان را در مراسم افتتاح طرح بهسرا اولین شیرخوارگاه بدون فرزند ایران در مشهد مطرح کرد و افزود: از طریق به‌کارگیری طرح فرزند پذیری میهمان باید تلاش کنیم که این کودکان نیز بتوانند از آغوش گرم خانواده بهره‌مند.

معاون امور اجتماعی سازمان بهزیستی کشور ادامه داد: حدود هشت هزار کودک بالای ۳ سال در بهزیستی نگهداری می‌شوند و در وهله اول کودک بایستی از آغوش گرم خانواده بهره‌مند شود و نیازهایش در بستر خانواده رفع و رجوع شود.

موسوی تصریح کرد: نگهداری کودک در خانواده باعث آموزش نقش‌های اعضاء خانواده و کارکرد‌های اجتماعی آن‌ها، ایجاد دلبستگی ایمن، ایجاد اعتماد به نفس، وجود الگوی ثابت تربیتی وعدم درگیر شدن با الگو‌های متفاوت رفتاری به دلیل تغییر مربیان د مراکز خواهد بود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه