English

مدیرعامل شرکت گاز خراسان رضوی:

اجرای ۳۶ طرح شرکت گاز خراسان رضوی مرتبط با مسئولیت اجتماعی

مدیرعامل شرکت گاز خراسان رضوی بیان کرد: اجرای برنامه پایش و ارتقای سلامت جسمانی کارکنان، مقاوم سازی ایستگاه‌های گازرسانی و مانور فرهنگی، اجتماعی، رسانه‌ای صرفه جویی مصرف گاز برخی از طرح‌های اجرا شده در این زمینه است.

اجرای ۳۶ طرح شرکت گاز خراسان رضوی مرتبط با مسئولیت اجتماعی

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، حسن افتخاری؛ مدیرعامل شرکت گاز خراسان رضوی اظهار داشت: این شرکت ۳۶ طرح مرتبط با مسئولیت اجتماعی را اجرا کرده و مطابق مصوبات سفر رئیس جمهوری نیز مبلغ ۶ هزار و ۳۰۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات وزارت نفت برای طرح‌های عمرانی استان تخصیص داده شده است.

افتخاری افزود: طی یک سال گذشته طرح‌های گسترده‌ای با موضوع مسئولیت اجتماعی در این شرکت انجام شده که مهمترین نتیجه و تاثیرات آن ناظر بر توسعه گازرسانی در مناطق کمتربرخوردار، کاهش ناترازی مصرف گاز، کمک به مشترکان کم توان از طریق اجرای رایگان لوله کشی داخلی منازل و ثبت بیمه حوادث بوده است.

مدیرعامل شرکت گاز خراسان رضوی تصریح کرد: ردیابی سریعتر نشتی گاز طبیعی و کاهش احتمال وقوع حوادث مربوطه، بهبود شاخص عملکرد انرژی، کاهش انتشار گاز‌های گلخانه ای، ارتقای سلامت کارکنان، پایداری شبکه و کاهش حوادث ناشی از عملکرد تاسیسات و تجهیزات و پیشگیری از بروز حوادث از دیگر نتایج اجرای این طرحهاست.

وی متذکر شد: شرکت گاز خراسان رضوی در یک سال اخیر ۱۵ میلیارد تومان برای اجرای لوله کشی داخلی منازل مددجویان کمیته امداد امام (ره) و سازمان بهزیستی نیز هزینه کرده است و اجرای این طرح برای مددجویان فاقد اشتراک قبلی گاز تا سقف ۶۰ میلیون ریال به ازای هر اشتراک با نگاه به اهمیت مسوولیت اجتماعی به صورت رایگان انجام شد.

مدیرعامل شرکت گاز خراسان رضوی تاکید کرد: مسوولیت اجتماعی از مولفه‌‎‌های اصلی توسعه پایدار است و حمایت از شرکت‌های دانش بنیان و مراکز دانشگاهی استان، استفاده از متخصصان بومی در طرح‌ها و به کارگیری و تقویت پیمانکاران بومی بخش دیگری از خدمات شرکت گاز خراسان رضوی با نگاه به مسوولیت اجتماعی است.

افتخاری اضافه کرد: افزایش کارایی سیستم‌های گرمایشی موتورخانه‌ها و اقداماتی از قبیل سرویس و تنظیم مشعل، عایق کاری موتورخانه‌های مشترکان خانگی، تجاری، اداری، انجام عملیات بوسنجی، شناسایی، بررسی و نظارت طرح‌های مدیریت انرژی کربن و بهینه‌سازی مصرف گاز شهرستان‌های مشهد، تایباد و گلبهار، اجرای برنامه پایش و ارتقای سلامت جسمانی کارکنان، مقاوم سازی ایستگاه‌های گازرسانی و مانور فرهنگی، اجتماعی، رسانه‌ای صرفه جویی مصرف گاز برخی از طرح‌های اجرا شده در این زمینه است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه