English

روابط عمومی آتش نشانی سبزوار:

تصادف در محور سبزوار، ۱۵ کشته و زخمی برجای گذاشت

روابط عمومی آتش نشانی سبزوار بیان کرد: متاسفانه در این حادثه به دنبال حریق اتوبوس و خودرو پژو، ۱۱ نفر مصدوم‌ و ۴ نفر از سرنشینان خودرو پژو ، در آتش جان خود را از دست‌ دادند.

تصادف در محور سبزوار،  ۱۵ کشته و زخمی برجای گذاشت

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، محمد همتی؛ مدیر روابط عمومی آتش نشانی سبزوار در خبری اعلام کرد: شامگاه امشب بیست و یکم تیر ماه، تصادف اتوبوس با خودروی پراید و پژو و به دنبال آن آتش سوزی در محور‌ جنوبی سبزوار اعلام شد.

همتی در ادامه این اطلاع رسانی گفت: با اعلام حادثه بلافاصله آتش نشانان‌ با سه دستگاه خودرو و تجهیزات به جاده سبزوار به بردسکن اعزام شدند.

مدیر روابط عمومی آتش نشانی سبزوار همچنین متذکر شد: متاسفانه در این حادثه به دنبال حریق اتوبوس و خودرو پژو، ۱۱ نفر مصدوم‌ و ۴ نفر از سرنشینان خودرو پژو ، در آتش جان خود را از دست‌ دادند.

تصادف در محور سبزوار

وی در ادامه اظهار داشت: حریق به طور کامل توسط آتش نشانان مهار و اطفا شد‌ و اجساد هر ۴ کشته حادثه از خودروی سواری خارج گردید.

همتی در خاتمه این اطلاع رسانی خاطرنشان کرد: مصدومین توسط اورژانس مداوا و به مراکز درمانی منتقل شدند، اضافه کرد: علت حادثه از سوی کارشناسان راهنمایی و رانندگی در حال بررسی است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه